حداقل سرمایه لازم برای ورود به فارکس چقدر است؟

2085 بازدید

حداقل سرمایه لازم برای ورود به فارکس

پول درآوردن نیاز به پول دارد. شما نیاز به سرمایه معاملاتی دارید.

همه این را می دانند، اما برای شروع معامله در فارکس هر نفر به چه مبلغ نیاز دارد؟ در این مقاله از مقالات آموزش فارکس قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

سرمایه مورد نیاز برای فارکس

 

پاسخ تا حد زیادی به رویکرد شما نسبت به کسب و کار جدید تان بستگی دارد.

ابتدا ، ببینید قصد دارید چگونه آموزش ببینید.

روش های مختلفی برای یادگیری نحوه معامله وجود دارد: شرکت در کلاس ها ، مربی ، به صورت خودآموز یا ترکیبی از هر سه مورد.

گرچه کلاس ها و مربیان زیادی هستند که مایل به آموزش معاملات فارکس می باشند ، اما بیشتر آنها هزینه دریافت می کنند.

مزیت این روش این است که یک کلاس آموزشی خوب یا یک استاد عالی می تواند منحنی یادگیری شما را به میزان زیادی کوتاه کرده و در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به روش خودآموز ، شما را در مسیر سودآوری قرار دهد.

نکته منفی این روش هزینه های آنهاست که بسته به اینکه چه پکیج آموزشی و یا استادی را انتخاب می کنید می تواند از چند صد تا چند هزار دلار متغیر باشد. نکته منفی دیگر این است که پیدا کردن یک مدرس فارکس با دانش و کاربلد مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه سخت است.

بسیاری از افرادی که تازه وارد دنیای معامله گری شده اند ، پول مورد نیاز برای شرکت در دوره های با هزینه هنگفت (و غالبا کم فایده) را ندارند.

خبر خوب این است که آن دسته از افرادی که قادر به تأمین نقدینگی برای آموزش نیستند یا تمایلی به هزینه کردن ندارند ، می توانند بیشتر اطلاعات لازم برای شروع کار را به صورت رایگان در اینترنت و از طریق انجمن ها ، فروم ها، کارگزاران ، مقالات و وب سایت هایی نظیر IrTrader.Net پیدا کنند. .

همه ما باید از ال گور به خاطر اختراع اینترنت تشکر کنیم. بدون او ، هیچ اثری از IrTrader.Net نبود.

مادامی که در مطالعه و یادگیری منظم بوده و همچون ذره بین مطالب آموزشی را در ذهن خود متمرکز کنید ، شانس موفقیت شما به طور تصاعدی افزایش می یابد. شما باید یک دانشجوی مشتاق و به اصطلاح پا به جفت باشید. در غیر اینصورت ، احتمالا عاقبت تحت پوشش کمیته امداد قرار می گیرید!

دوم ، آیا رویکرد شما به بازارها نیاز به ابزارهای خاصی همچون خبرمایه یا نرم افزار های تکنیکال دارد؟

به عنوان یک معامله گر تکنیکال فارکس ، بیشتر پک های رسم نمودار ارائه شده که در بستر معاملاتی بروکر شما قرار دارند پاسخگو هستند (و برخی از آنها واقعا هم بسیار خوب هستند.)

برای کسانی که به اندیکاتور های خاص یا پلتفرم های معاملاتی بهتری نیاز دارند ، نرم افزار تکنیکال سطح بالاتر از حدود 100 دلار در ماه شروع می شوند.

شاید شما یک معامله گر فاندامنتال (بنیادین) باشید و به اخبار در کسری از ثانیه و یا حتی پیش از انتشار خبر احتیاج داشته باشید (چقدر خوب است!)

خوب ، سرویس های خبری فوری و دقیق از چند صد تا چند هزار دلار در ماه هزینه خواهند برد.

با این حال به طور معمول می توانید یک سرویس خبری رایگان نیز بعنوان اشانتیون از بروکر خود دریافت کنید. اما برای برخی ، همین یکی دو ثانیه اضافی هم می تواند فرق یک معامله سودآور یا غیر سودآور را رقم زند.

سرانجام اینکه ، برای معامله زدن به پول / سرمایه / وجه نیاز دارید.

بروکرهایی که معامله گران خرد را پشتیبانی می کنند، حداقل سپرده حساب 1 دلار را ارائه می دهند. مسلما این بدان معنی نیست که باید فوراً وارد آنها شوید!

این یک اشتباه بزرگ است ، که اغلب منجر به شکست می شود. ضررها بخشی از بازی هستند و شما باید سرمایه کافی برای تعدیل و تحمل این ضرر ها را داشته باشید.

پس به چه مقدار سرمایه جهت معامله کردن نیاز است؟

بیایید اینجا صادق باشیم ، اگر شما مصمم باشید و تکنیک های مدیریت ریسک را به درستی انجام دهید و به انجام معاملات در حد میکرولات پایبند باشید ، احتمالاً می توانید با سرمایه تجاری 1000 تا 5 هزار دلار کار را شروع کنید.

همه می دانند که اکثر مشاغل به دلیل داشتن سرمایه کم یا نداشتن سرمایه پشتوانه، شکست می خورند ، که خاصه در معاملات فارکس نیز صادق است.

پس اگر قادر نیستید کار را با سرمایه زیادی شروع کنید که تحمل ضرر کردن در آن را هم ندارید، صبور باشید ، پس انداز کنید و نحوه معامله صحیح را یاد بگیرید تا زمانی که به لحاظ مالی آماده شوید.

دیگر مقلات ما

الپاری

روبو فارکس

امارکتس

ارانته

فیبوگروپ

فارکس فکتوری

 

https://b2n.ir/x33694

https://bit.ly/3dYuw9k

https://tinyurl.com/362aw3hk

سرمایه لازم برای ورود به فارکس

4.8/5 - (6 امتیاز)
https://irtrader.net/?p=2381
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک
سید محمد تبادکانی
حدود 15 سال است که در بازار فارکس فعالیت دارم و درآمد اول من هست. معامله گری در فارکس یکی از شغلهای پر ریسک و پر خطر هست که بدون علم و دانش فقط یک قمار سراسر ضرر خواهد بود.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

5 نظر در مورد حداقل سرمایه لازم برای ورود به فارکس چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام، عصرتون بخیر.
    آیا بروکرهای که به ایران سرویس می دهند از این اعتبار برخوردارند که این مقدار پول ( 5 تا 10 هزار دلار ) به آنها واریز کنیم، نمونه های زیادی از گله و شکایت هموطنانمون در فضای مجازی مبنی بر این که اکانتشون بعد از اینکه پول زیاد به اکانتشون واریز کردن یا سود زیاد کردن، بسته شده و بروکر جواب درستی بعداز این اتفاق به آنها نداده، ممنون میشم به پرسشم، پاسخ دهید.

    15

    1. سلام دوست گرامی،
      بله اکثر بروکرهای معروف و مشهور مثل فیبوگروپ ، یو اس جی ، روبو فارکس ، آلپاری ، آمارکتس از این بابت و برای این مبالغ و حتی بیشتر مشکلی ندارند. ما خودمون تقریبا در تمام این بروکرها تجربه مبالغ بالا رو داشتیم. در هر کدوم از این بروکرها می تونید بدون نگرانی بالا کشیدن پول توسط بروکر واریز داشته باشید. فقط از نظر شرایط معاملاتی بررسی کنید و بروکر بهتر رو انتخاب کنید.

      13

    2. سلام ،حداقل بایستی چنددلار در فارکس جهت ترید داشته باشیم؟؟؟ الان الپاری میگه حداقل ۵۰۰دلار، بعضی میگن ۱۰۰ دلار !!!! متعجم.

      16

      1. سلام دوست گرامی،
        در بروکرهای مختلف حداقل واریزی برای افتتاح حساب متفاوت هست. شما می تونید با یک دلار هم شروع کنید و برخی حساب ها حداقل 500 دلار هم نیاز دارند. اما چیزی که ما گفتیم برای بعد از این هست که شما به اندازه کافی تمرین کردید و الان میخواید استارت تریدی برای ساختن سودهای معقول رو بزنید که در عین حال مدیریت ریسک و سرمایه رو هم رعایت کنید.

        46

رتبه بندی بهترین بروکرهای فارکس در سال 1402