آیا با معامله در فارکس می توان پولدار شد؟

4411 بازدید

پولدار شدن با معامله در فارکس

در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش فارکس می خواهیم درباره پولدار شدن در فارکس با شما صحبت کنیم. پیش از آغاز بحث ، قصد داریم با شما صادق بوده و از شما بخواهیم پیش از معامله در فارکس موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- همه معامله گران فارکس (تاکید می کنیم همه معامله گران) ، در برخی از معاملات خود ضرر می کنند.

نود درصد از معامله گران اساسا به دلایلی از جمله عدم برنامه ریزی ، عدم آموزش ، نداشتن نظم ، رعایت نکردن حد و حدود برای معاملات خود و ضعف در مدیریت پول ، ضرر می کنند.

اگر از باختن متنفرید و یا فردی بسیار کمال گرا هستید ، احتمالاً برای سازگاری با معامله گری در فارکس دچار چالش خواهید شد زیرا همه معامله گران در جاهایی از معاملات خود متحمل ضرر می شوند.

بگذارید از تجربه شخصی خود هم بگوییم. متاسفانه 100 درصد معامله گران تازه کار ایرانی در ابتدای کار تمام موجودی خود را از دست می دهید.
دلایل زیادی برای این اتفاق در جامعه فارکس کار ایرانی می توان ذکر کرد.

  • عدم وجود نهادهای نظارتی
  • عدم امکان ارائه آموزش های اختصاصی برای فارکس(نبود مجوز قانونی)
  • مشکلات شدید اقتصادی و فشار و استرس
  • قانونی نبودن فعالیت رسمی و شرکتی

2- معاملات فارکس برای افراد بیکار ، افرادی که درآمد کمی دارند ، یا بدهکار هستند و برای پرداخت اقساطشان نیاز به منبع درآمدی هستند مناسب نیست.

فارکس برای بیکارها نیست

حداقل شما باید دارای 1000 دلار سرمایه باشید که از دست دادن آن نیز مشکلی در زندگی شما ایجاد نکند.

انتظار نداشته باشید که با چهل یا پنجاه دلار موجودی در یک حساب کار را شروع کنید و تبدیل به یک میلیاردر شوید!

بازار فارکس به دلیل اندازه بسیار بزرگ ، جریان نقدینگی بالا و تمایل ارزها به حرکت در روندهای قوی ، یکی از محبوب ترین بازارها برای نوسانگیری است.

شاید فکر کنید که تریدرها از سراسر جهان پول پارو می کنند، اما واقعیت اینست که موفقیت در این بازار محدود به درصد بسیار کمی از معامله گران است.

مشکل اینجاست که بسیاری از معامله گران به خیال یک شبه پولدار شدن به این بازار می ایند  ، اما در واقع ، فاقد نظم و انضباط لازم برای یادگیری واقعی هنر تریدینگ هستند.

بسیاری از افراد توانایی حتی رعایت یک رژیم غذایی یا رفتن سه بار در هفته به باشگاه ورزشی بطور منظم را ندارند.

اگر قادر به انجام چنین کارهایی نیستید ، چگونه می توانید در یکی از سخت ترین ماموریت های شناخته شده بشریت (و بلحاظ اقتصادی پربازده) موفق شوید؟

معامله کوتاه مدت مخصوص آماتورها نیست و به ندرت مسیری برای “سریع ثروتمند شدن” است. بدون متحمل شدن ریسک های عظیم نمی توانید سود عظیم کسب کنید.

ریسک بالا در معاملات، به معنای عملکرد معاملاتی پر افت و خیز و ضررهای زیاد است.

تریدری که این کار را انجام می دهد ، احتمالا حتی استراتژی معاملاتی هم ندارد. ( مگر اینکه شما قمار را یک استراتژی معاملاتی بدانید!)

معاملات فارکس یک مسیر سریع السیر برای ثروتمند شدن نیست!

معامله کردن در فارکس مهارتی است که یادگیری آن زمان می برد.

معامله گران ماهر می توانند در این حوزه کسب درآمد کنند و می کنند. با این حال ، مانند هر شغل یا حرفه دیگر ، موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد.

معاملات فارکس برشی از یک کیک نیست (آنطور که برخی از مردم دوست دارند شما باور کنید.)

به این فکر کنید ، اگر اینطور بود ، هرکسی که فارکس کار می کرد میلیونر بود.

حقیقت این است که حتی معامله گران خبره با سالها تجربه هنوز متناوبا دچار ضرر می شوند.

این را در ذهن خود فروکنید: هیچ میانبری برای معامله کردن در فارکس وجود ندارد.

برای تسلط و ماهر شدن در آن به کوهی از تمرین و تجربه نیاز است.

هیچ جایگزینی برای تمرین و جهد و کوشش وجود ندارد.

یک حساب دمو فارکس باز کرده و معامله کردن را تمرین کنید. روشی را پیدا کنید که از زیر و بم آن کاملا آگاه بوده و می توانید بی هیچ مانعی آن را به اجرا درآورید. باید راهی که برای شما مناسب است و به شما جواب می دهد را پیدا کنید !!!

دوره های آموزشی فارکس و کانالهای سیگنال

کلاهبرداری در فارکس

اگر کمی در اینترنت جستجو کرده باشید با انبوهی از دوره های آموزشی مهندس A و دکتر B مواجه خواهید شد. دوره های آموزشی با قیمتهای بعضا فضایی.

خواهشا و لطفا حتی اگر پول زیادی دارید فعلا سراغ خرید دوره نروید. دوره آموزشی این سایت تالیف یکی از سایتهای محبوب جهانی است و توسط معامله گر حرفه ای بازار بومی سازی شده است. این دوره آموزشی تقریبا تمام مباحث علمی فارکس را در بر دارد.

این یک دوره آموزش رایگان فارکس است و جهت ارتقاء سطح دانش جامع تریدری ایران تولید شده است.

لطفا این دوره را با دقت تکمیل کنید و بعد از آن اگر نیازی بود سراغ خرید دوره بروید.

هرچند نمی توانیم وجود استثناء را نفی کنیم ولی متاسفانه اکثر مدرسین این دوره ها تریدرهای موفقی نیستند. در گروه های فارکسی اگر جستجو کنید انبوهی از ناراضیان خرید این دوره ها را خواهید یافت.

در مورد کانال های سیگنال دهی که اوضاع خیلی بدتر است. کسی که سیگنال می دهد پس طبیعتا باید تریدر موفقی باشد. یک تریدر موفق یک پرفرمنس موفق بلند مدت هم دارد که باید به شما ارایه دهد. تریدر موفق می تواند با ارایه سیگنال در سایتهایی مثل mql5.com و myfxbook.com انبوهی از مشتریان از سرتاسر دنیا جذب کند. صرفنظر کردن از این سایتها و رفتن سراغ یک کانال تلگرامی به راحتی می تواند شک شما را برانگیزد.

بازار فارکس محیطی جذاب و مستعد برای کلاهبرداری است. قبل از هر تصمیم فکر کنید و تحقیق کنید.

دیگر مقلات ما

الپاری

روبو فارکس

امارکتس

ارانته

فیبوگروپ

فارکس فکتوری

https://b2n.ir/r53191

https://bit.ly/3mAOJWM

https://tinyurl.com/8x6ukr96

پولدار شدن در فارکس

4.5/5 - (82 امتیاز)
https://irtrader.net/?p=1358
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک
سید محمد تبادکانی
حدود 15 سال است که در بازار فارکس فعالیت دارم و درآمد اول من هست. معامله گری در فارکس یکی از شغلهای پر ریسک و پر خطر هست که بدون علم و دانش فقط یک قمار سراسر ضرر خواهد بود.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

47 نظر در مورد آیا با معامله در فارکس می توان پولدار شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. باسلام و درود بر استادان وچراغ بدستان راه تاریکی علوم مختلف ،خصوصا علم مورد بحث بازار پر ریسک فارکس لازم دیدم یک تشکر ویژه داشته باشم از گرد آورنده این مجموعه کم نظیر که قطعا اگر کپی پیس هم کرده باشید نیاز به هفته ها وقت ارزشمنداست ،که بدون هیچ چشم داشتی این کار بزرگ انجام شد واین کار ستودنی است .گر چه بنده مبتدی هستم ولی تا کنون کامل تر وجامع تر از این مجموعه آموزش ندیدم که با صبر و حوصله وروان آموزش داده شده که هر کار آموزی توان فهم آن رو دارد دست شما رو می بوسم وشما رو به ایزد منان می‌سپارم امیدوارم هر کجا هستید سلامت وشاداب باشید (گردآورندگان معامله گر ایرانی)
    کاش در این مرز وبوم افرادی مثل شماها بیشتر داشتیم ……

    15

  2. سلام سوالی داشتم آیا ممکن هست سرمایه گذار تازه کار که سرمایه اش رو به حساب و اختیار تریدر قرار داده است سرمایه اش توسط تریدر برداشته شود ؟ و مورد کلاهبرداری تریدر قرار گیرد ؟

    16

    1. سلام دوست گرامی،
      اگر از سیستم های کپی ترید خود بروکرها استفاده می کنید خیر مشکلی پیش نمیاد. اما اگر خارج از اون سیستم باشه در بعضی مواقع می تونند سوء استفاده کنند.

      14

  3. با سلام و خسته نباشيد خدمت اساتيد محترمي كه اين مجموعه ارزشمند رو فراهم كردن
    ميشه راهنمايي بفرماييد نحوه تريل كردن stop loss به جه صورت هست
    توي platform من اصلا جيزي به اسم stop loss trill وجود نداره

    30

    1. سلام دوست گرامی،
      تریل کردن استاپ یک اصطلاح هست برای اینکه وقتی معامله شما در سود رفت استاپ لاس رو به نقطه جدیدی منتقل کنید تا ریسک معامله شما کمتر بشه. این کار می تونه دستی صورت بگیره. مثلا وقتی معامله شما 20 پیپ به سود نشست حد ضرر رو ببرید نقطه ورود. البته تو خود متاتریدر نسخه ویندوز هم گزینه ای برای تریل هست. توی پنجره ترمینال روی معامله تون راست کلیک کنید و از گزینه Trailing Stop انتخاب کنید که بعد از چند پیپ سود مایلید حد ضرر شما جا به جا بشه.

      32

      1. استاد عزيز مجددا خدمت تون سلام عرض مي كنم
        راستش من تازه كارم و الان بعد از مطالعه مطالب ارزمندتون توي دمو دارم معامله مي كنم
        اين قسمت از فرمايش تون رو متوجه نشدم:

        ” البته تو خود متاتریدر نسخه ویندوز هم گزینه ای برای تریل هست. توی پنجره ترمینال روی معامله تون راست کلیک کنید و از گزینه Trailing Stop انتخاب کنید که بعد از چند پیپ سود مایلید حد ضرر شما جا به جا بشه”

        يعني منظرتون از بنجره ترمينال رو نفهميدم
        ممنون ميشم بيشتر توضيح بديد

        27

        1. سلام دوست گرامی،
          اگر از متاتریدر تحت ویندوز استفاده می کنید به اون پنجره ای که معاملات باز شما رو نمایش میده میگن ترمینال، روی معامله بازی که دارید و میخواید تریل کنید راست کلیک کنید و از Trailing Stop استفاده کنید.

          28

  4. کانال هایی هستن که هر روز نتایج سیگنال هاشون رو میزارن و برایند مثبت حداقل 200 پیپ کم تر یا بیشتر در روز سود دارن
    اگر در این کانال در حساب دمو کار کنیم و برایند هفتگی و ماهانه مثبت باشه
    مدریت سرمایه
    هدف گذاری ماهانه
    قانون داشتن و پایبند بودن به قوانینتون
    و به نظر بنده که خیلی هم مهم هستش طمع کار نشدن
    و توهم یک شبه پول‌دار شدن نداشته باشین
    یک حساب 100 دلاری در یک سال میتونه به یک حساب 1000 دلاری تبدیل بشه
    یعنی با 100 دلار روزی 3 دلار سود کنی و هر ماه اگر موجودیت شد 200 دلار حجم معاملاتت رو بیشتر کنی و کم کم رشد کنی
    فک کنم شدنی
    نظر شما چیست

    11

    1. سلام دوست گرامی،
      ما تا حالا هیچ کانالی که اینطور که شما میگید برآیند سیگنالهاش مثبت باشه ندیدیم. شما اگر فکر می کنید چنین چیزی واقعیت داره 3 ماه اون کانال رو روی حساب دمو تست کنید و بعدش نتیجه رو برای ما ارسال کنید. اگر درست بود حاضریم چند برابر هزینه ای که بابت کانال پرداخت کردید رو بهتون پرداخت کنید. این فکر رو از ذهنتون خارج کنید که با سیگنالهای افراد و کانال ها بتونید به موفقیت برسید.

      35

  5. مهم نیست با چند دلار میخوای شروع کنی این تفکر غلطیه چون خیلیا رو میبینم ذهنشون درگیر ایینه برای شروع چند دلار بذارن . دوست عزیز میخوام یچیزی رو بگم چون بالای 90 درصد اصلا از ماهیت فارکس چیزی نمیدونن که اگه میدونستن این چنین سوالی را نمیپرسیدن. بازار فارکس کاملا راه و روشش و کسب سودش از بازار سهام جداست . شما اگر ریسک به ریوارد یا همان مدیریت سرمایتون رو بهش توجه نکنین فرقی نمیکنه 1000 دلار بذارید یا 10 دلار چون در نهایت کال مارجین میشید .شخصی میاد خیلی قشنگ از روش اصولی ترید یعنی پرایس اکشن پیروی میکنه ولی بخاطر موقعیت خوب بازار و یا طمع ریسک به ریواردشو میگه بیخیال حالا بذار این پوزیشنو انجام بدم و این اشتباس . ریسک به ریوارد و حتما یک به سه در نطر بگیرید و ممکنه در طول روزم به این ریسک به ریوارد نرسید ولی عوضش مدیریت حساب کردید.اینجوری هیچوقت ضرر نمیکنید جدی بگیرید البته با فرض تحلیل و شناختن استراتژی خود و R-R .

    32

  6. سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی
    راستش من چندین بار پکیج های متفاوت خریداری کردم و خیلی ناراضی بودم با اینکه کلی هم هزینه کرده بودم…. متاسفانه!
    ولی از وقتی با سایت شما آشنا شدم کلا دیدم نصبت به فارکس فراتر رفت و من بسیار بسیار ممنونم که بطور رایگان اینقدر با حوصله و دقت و وسواس شدید مو به مو تمام نکات رو توضیح دادید و خواستم تشکر و قدردانی کنم ازتون 🌺🌺🌺

    11

  7. سلام ، وقتتون بخیر .
    برای فرد تازه کار ، شروع ترید تو بازار جفت ارزها بهتره یا بازار CFD ها ؟
    و اینکه میشه در روز 40_50 دلار از این بازار درآمد ثابت داشت؟

    36

    1. سلام دوست گرامی،
      تفاوت چندانی نداره. اصول و پایه تحلیل و مدیریت سرمایه در هردوتا یکی هست. برای فرد تازه کار هر دو بازار سخت هست و باید وقت و انرژی زیاد بگذاره. اینکه در روز 40-50 دلار در آمد داشته باشید شدنی هست اما کار 5 تا 10 درصد از کسانی است که وارد این بازار شدند.

      48

  8. سلام. با توجه به نکاتی که عرض کردید، می که دانشجو هستم والان منبع درامدی هم ندارم باید چیکار کنم؟ دست از اموزش دیدن بردارم و یا حت فکر معامله کردن هم نکنم؟؟

    13

    1. سلام دوست گرامی،
      نه حرف ما این نیست که کلا نا امید بشید و دست از آموزش دیدن بکشید. حرف اینه که رویای یک شبه پولدار شدن نداشته باشید و فعلا هم روی درآمدش حساب نکنید. اگر صبر داشته باشید و وقت بذارید انشالله می تونید موفق بشید.

      15

  9. سلام خسته نباشید
    من 1000 دلار سرمایه رو دارم و نیاز زیادی بهش ندارم ولی این تمام پول نقدم رو شامل میشه یعنی نمیتونم تمامش رو بزارم
    امکان این وجود نداره که با 200 دلار شروع کرد؟دنبال درامد فضایی هم نیستم مثلا با 200 یا 300 دلار ماهی صد دلار درامد منطقی هست؟البته منظورم بعد از اتمام آموزش ها و 4-5 ماه کار با دمو هست

    15

    1. سلام دوست گرامی،
      امکان اینکه با 200 دلار کار کنید که هست اما شما بعد از اینکه به اندازه کافی هم آموزش دیدید و تمرین کردید باید تارگت ماهیانه تون 5-15 درصد باشه. اینکه با 200 دلار صد یا حتی 1000 دلار هم سود کنید شدنی هست اما نمی تونه دائمی باشه.

      41

    2. فارکس جایی که با 30 دلار هم میشه شروع کرد و واقعا میشه در عرض یک ماه از همون 30 دلار به عدد 1000 دلار رسید اما اول مهارت فارکس لازم است و پیشنهاد میکنم برید روی داوجونز یا شاخصی که در طول روز جرکت نسبتن خوبی داشته باشه اینم تجربه دو سال منه هیچ وقت حرف این آقاهایی که میگن 1000 دلار لازمه رو باور نکن با 30 دلار شروع کن الکی پولتو نابود نکن اگه واقعا
      سیستمت خوب باشه و بتونی خودتو مدیریت کنی که سیستم درست اجرا کنی شک نکن خیلی زود 30 دلار به 30000 دلار هم میرسه فارکس جای پول زیاد گذاشتن نیست فارکس بیشتر به این نیاز داری که با خودت کنار بیای با احساساتت و یک سیستمی هم داشته باشی که بهت لبه هایی رو نشون بده

      11

      1. به ما که گفتن حداقل 1000 دلار نیازه

        از چه طریقی میشه با 30 دلار شروع کرد ؟
        ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

        37

        1. سلام دوست گرامی،
          شدنش که میشه با 30 دلار هم شروع کرد ولی خیلی پیشنهاد نمیشه. در بروکرهای روبو فارکس، آلپاری ، فیبوگروپ و بعضی بروکرهای دیگه با 10 دلار هم می تونید شروع کنید. اگر خواستید با مقدار کم شروع کنید بهتر هست حساب نانو یا سنتی باز کنید.

          10

  10. سلام و خسته نباشید
    از کارگزاری فارکسر با من تماس گرفتند آیا کلاهبرداری نیست ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    40

    1. سلام دوست گرامی،
      نمیدونیم دقیقا به شما چی گفتند ولی کارگزاری فارکسر یک بروکر فارکس نه چندان معروف است.

      13

      1. من فکر کردم یک سایت آموزشی هست برای همین در سایتش ثبت نام کردم بعد با خودم گفتم کاش اول تحقیق می کردم درباره ش و بعد عضوش میشدم

        42

        1. سلام ، ممنون از آموزش های خوبتون.
          ۲ سوال دارم.
          ۱- من تو چندتا کانال دیدم تبلیغ میکردن فقط با ۲/۵ میلیون تومان روزانه بین ۶۰۰ تا ۶ میلیون سود کنید. البته در فارکس نه، در بازار طلای آنلاین
          چطوریه؟ حقیقت داره؟ اگه فارکس یاد بگیریم میتونیم در بازار طلای ایرانم کسب درآمد کنیم؟ و میگفتن بازار طلا دیگه ریسک فارکس رو نداره و هم در کاهش قیمت طلا هم افزایش سود می‌کنید.

          ۲- مثلا من نمیخوام سود زیادی در فارکس بکنم و درحد یه درامد کمکی روزانه ازش استفاده کنم، مثل ۱۰ دلار پول بزارم توش و فقط روزی ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومن سود کنم، امکان پذیره یا فقط باید پول زیادی گذاشته بشه؟

          1

          1. سلام دوست گرامی،
            دروووغ محضه و یک درصد هم بهش توجه نکنید. بد نیست مقاله درآمد فارکس در ایران رو مطالعه کنید. به هیچ وجه تصور اینکه در بلند مدت بتونید سود ماهیانه بیش از 10-15 درصد کنید رو نداشته باشید چه برسه به سود روزانه. تازه این بر فرضی هست که اونقدر استعداد و توانایی داشته باشید که بتونید جزو 5 درصد برنده بازار باشید.

            1

  11. شما با مطالبی که در این مقاله منتشر کردید ذهن رو به سمتی هدایت کردید که بازار فارکس مناسب نیست و به احتمال بالا در اون متضرر خواهید شد، ولی در واقعیت اینطور نیست، بجای اینکه مدام از ضرر و اشتباهات در بازار فارکس صحبت کنید بهتره از راه کارهای سودرسانی بالا و ریسک پایین بگید، برای مثال اگر در بازار فارکس حد سودتون نسبت به حد ضرر 3 به 1 باشه اگه بصورت شانسی 20 معماله انجام بدید و 14 تاش شکست بخوره و فقط 6 تا درست پیش بره ، 14 * 1 میشه 14 و سود که سه برابره 6 * 3 میشه 18 یعنی شما هنوز سود کردید، در این بازار اگر روی شخصیتتون کار کنید و مدیریت ریسک و بخوبی درک کنید امکان نداره ضرر کنید، در بازار فارکس خیلی از بروکر ها به کسانی که بتونن با ضرر در معاملاتشون پولشونو صفر کنند جایزه میده، بهشون تبریک میگه که واقعا زحمت بالایی نیازه که بتونید پولتونو به صفر برسونید. به مقالاتی که ذهنیت شمارو راجع به این جریان پول ساز منفی میکنند توجه نکنید و تا جایی که امکان داره در این زمینه آموزش ببینید.

    12

    1. سلام دوست گرامی،
      ما فکر می کنیم که در مطالبمون صداقت و حسن نیتمون رو نشون دادیم. اگر شما سود 67 میلیونی رو دیدید که اصلا منکرش نمیشیم ما سود 40 هزار دلاری در یک شب رو دیدیم ولی کماکان روی حرفمون هستیم که بازار فارکس بازار بسیار پر ریسکی هست. ما متاسفانه روزانه دهها مشتری رو می بینیم که سرمایه هاشون رو از دست میدن واین ما رو اذیت می کنه و یکی از دلایل ایجاد چنین وبسایتی هم این موضوع بوده. به هر حال تصمیم گیرنده شما هستید.

      49

    2. صفرشدن حسابتون بسیار بسیار راحته ، اصلا فکر نکنید که پول راحت قراره گیرتون بیاد توی این بازار ، باید کلی تجربه کسب کنید ، حد اقل یکی دو سال طول می‌کشه تا یکم راه بیوفتید و دو سه سال دیگه تا حرفه ای بشید بعد در اونجا می فهمید که این بازار مثل ایران نیست که بی حساب کتاب باشه و مکان ارزشمندیه که وقتتون رو سرمایه گزاری کنید

      31

  12. دورد صد بدرود بر شما که انقدر انسان والامقام و پسندیده ای هستید
    من حدود سه ماه است که شبانه روز در رابطه یادگیری فارکس و شناخت راهکارها و ابزار و … هر چه در این رابطه باشد هستم بجزات میتونم بگم سایت شما یکی از بهترین و شاید بی نظریترین و کاملترین سایتهای بود که در مسیر یادگیریم بهش برخوردم و در عین جامع بودن بسیار سعی در صداقت داشته اید که واقعا دستمریزا ، خدارو شاکرم که هنوز امثال شما بزرگواران دلسوز و مهربان هستید و در این مسیر یاری رسان مردم و جوانانی که در این عرصه قدم میرارند راهنمایی میکنید و وجودتون نعمتیست که باید شکر گذار بود
    انشالله همیشه سالم و سرزنده و پیروز باشید
    بازم ممنون از این هنه لطف و مهربانی بی ادعا

    10

    1. سلام دوست گرامی،
      ممنون بابت لطف بیش از حدتون. خوشحال هستیم که تونستیم کمکتون کنیم و حتما با دلگرمی که از طرف دوستانی مثل شما دریافت می کنیم انگیزه بیشتری برای ادامه دادن کار با قدرت بیشتر می گیریم. متشکریم

      44

  13. بازار فارکس محیطی جذاب و مستعد برای کلاهبرداری است. قبل از هر تصمیم فکر کنید و تحقیق کنید.
    منظور شما از این حرف چیه!؟؟؟
    یعنی فارکس کلاهبرداره یا کلاهبردارا ازتریدر های فارکس سو استفاده میکنند

    40

    1. سلام دوست گرامی،
      خیر فارکس که نمی تونه کلاهبردار باشه و اساسا یک واقعیت در زندگی هاست تبادلات ارزهای خارجی. مساله ای که هست اینه که فارکس هم مثل هر بازار جذاب دیگه مثل بورس در زمان رشدش و یا رمز ارزها در حال حاضر! محیطی هست که کلاهبرداران می تونند اطرافش جولان بدن تا افراد نا آگاه و طماع رو به دام بندازن. یکی از اهداف این سایت دادن آگاهی به دوستان برای در امان موندن از شر این افراد هست.

      13

    2. حدود سه ماهی هست که دنبال آموزش صفر تا صد فارکس بودم که متاسفانه به نتیجه نرسید تا اینکه امروز با وبسایت شما آشنا شدم مطالب بسیار جامع وکامل شما باعث شد که دیدگاه خیلی بهتری نسبت به فارکس داشته باشم دست مریزاد

      44

رتبه بندی بهترین بروکرهای فارکس در سال 1402