بروکر آمارکتس (AMarkets) ❤️ بررسی اعتبار و امنیت

2769 بازدید
بررسی بروکر آمارکتس و آموزش ثبت نام و افتتاح حساب

بیش از دو سال از انتشار اولین مقاله ما در مورد بروکر آمارکتس می گذرد. هر چند در این مدت سعی کردیم مقاله را به روز نگه داریم اما با توجه به تغییرات جدید، بهتر دیدیم که مقاله را به طور کلی بازنویسی کنیم. این بروکر در حال حاضر در لیست بهترین بروکر فارکس فعال در ایران بین 5 گزینه اول قرار می گیرد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این مقاله را با دقت مطالعه کنید تا با مزایا و معایب آمارکتس آشنا شوید.

پیش از ورود به اصل مقاله می توانید امتیاز ما به AMarkets را در بخش های مختلف مشاهده کنید. همچنین در انتهای مقاله نظر چند سایت جهانی را در مورد آمارکتس خواهیم گفت.

امنیت و اعتبار: 8 از 10
اسپرد و کمیسیون: 8 از 10
شارژ و برداشت: 8 از 10
پشتیبانی مشتریان: 9 از 10
پلتفرم و ابزارهای معاملاتی: 8 از 10
انواع حساب و شرایط معاملاتی: 8 از 10
جمع امتیاز : 8.2 از 10

در صورتی که به دنبال اطلاعات خاصی در مورد ای مارکتس هستید، می توانید از فهرست مطالب در سایدبار استفاده کنید.

اطلاعات کلی در مورد بروکر آمارکتس

نام بروکر آمارکتس، ای مارکتس، آ مارکت
سال تاسیس 2007 میلادی
رگولاتوری FSC - Financial Commission
لوریج (اهرم) تا 1:3000
تعداد حساب 4 نوع حساب
تعداد پلتفرم متاتریدر 4 و 5
لینک ثبت نام کلیک کنید (نیاز به V P N)
پشتیبان تلگرام کلیک کنید
اسپردها از 0.0 پیپ
حداقل واریز 100 دلار
بونوس و پاداش دارد
حساب اسلامی دارد
شارژ و برداشت ریالی با IrPay.Pro

بررسی اولیه بروکر آمارکتس

اولین چیزی که در بررسی بروکر آمارکتس به آن می پردازیم اسم بروکر است. 🙂 کاربران حداقل به 3-4 اسم این بروکر را صدا می زنند. بروکر آمارکتس ، بروکر ای مارکتس، بروکر آ مارکت یا بروکر ای مارکت. هرچند که صحیحش بروکر ای مارکتس هست ولی بین کاربران ایرانی آمارکتس معروف تر است و ما هم همین اسم معروف را استفاده می کنیم. ولی به طور کلی بدانید همه اسم های بالا اشاره به بروکر AMarkets دارند.

کارگزاری آمارکتس در سال 2007 میلادی تاسیس شد. دفتر مرکزی این بروکر در جزایر کوک ثبت شده و در کشورهای روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، قبرس، ارمنسان، تایلند، آفریقای جنوبی و چندین کشور دیگر دارای نمایندگی است.

رفته رفته در طی چند سال گذشته به لطف پشتیبانی فارسی قوی این بروکر و البته کمی هم بخت و اقبال، آمارکتس به یکی از گزینه های اصلی تریدرهای فارکس ایران بدل شده است. بخت و اقبالش را باید در خروج بروکرهایی مثل هاتفارکس، FXTM و FBS بدانیم. رفتن این بروکرها از ایران فضا را برای فعالیت بیشتر AMarkets مهیا کرد.

ورود به آمارکتس و سایت اصلی بروکر آمارکتس

بسیاری از کاربران در ورود به آمارکتس و سایت بروکر آمارکتس مشکل دارند. مشکل هم از اینجا ناشی می شود که دامنه های متعددی برای این بروکر وجود دارد و باعث سردرگرمی کاربر می شود. اما دلیل تعدد این دامنه ها چیست؟ به دلیل مسائل داخلی ایران و با توجه به اینکه وبسایت بروکرها مرتبا فیلتر می شوند، آمارکتس سعی می کرد با ارائه آدرس دامنه جدید به کاربران خود کمک کند تا بدون نیاز به فیلترشکن وارد سایت بروکر شوند. اما این سیاست چندان موفق نبود و دامنه های جدید نیز به سرعت فیلتر می شوند.

ما در معامله گر ایرانی به لطف ارتباطات دائمی که با بروکر داریم سعی می کنیم مناسب ترین لینک ورود به آمارکتس را در اختیار شما قرار دهیم. حتی الامکان سعی می کنیم این لینک نیاز به V P N نداشته باشد. اما در صورتی که باز نشد مجبور هستید فیلتر شکن خود را فعال کنید.

آیا امارکتس معتبر است؟

آمارکتس در FSC Cook Islands به شماره LLC 14486/2023 ثبت شده و همچنین تحت رگولاتوری Financial Commission که یک نهاد رگولاتوری مستقل است نیز قرار دارد. کمیسیون مالی به شکایت هر یک از مشتریان این بروکر رسیدگی کرده و پرداخت غرامت به مشتری را تا سقف 20،000 یورو در هر شکایت، ضمانت کرده است.

حقیقت این است که آمارکتس رگوله چندان معتبری ندارد. حتی اگر هم می داشت، دردی از کاربر ایرانی دوا نمی کرد. به این دلیل که رگوله های معتبر به ایرانی ها پاسخگو نیستند و برعکس، بروکرها را ملزم به قطع ارتباط با ایران می کنند. اما چیزی که در مورد اعتبار این بروکر می توان گفت، سابقه 15 ساله این بروکر است. همچنین بیش از 5 سال است که ما با این بروکر از نزدیک همکاری داریم و شکایتی در مورد پرداخت توسط این بروکر ندیده ایم. پس اگر تصمیم گرفتید با این بروکر کار کنید نگران اعتبار بروکر آمارکتس نباشید.

انواع حساب در بروکر آ مارکتس

ای مارکتس یا همان آمارکتس خودمان 4 نوع حساب مختلف ارائه می دهد.

  1. حساب با اسپرد ثابت
  2. حساب استاندارد
  3. حساب ECN
  4.  حساب کریپتو

حداقل واریز اولیه برای حساب اسپرد ثابت و استاندارد 100 دلار است. برای حساب ECN حداقل 200 دلار نیاز است. در حساب کریپتو رمز پایه حساب MBT است که معادل 0.001 بیتکوین می باشد. حداقل واریز در حساب کریپتو 10 MBT می باشد.

در گذشته حداکثر لوریج در حساب اسپرد ثابت و استاندارد 1:1000 و در ECN حداکثر 1:200 بود. اما حالا این مقدار افزایش پیدا کرده و در هر 3 نوع حساب می توانید تا 1:3000 اهرم دریافت کنید. در جدول زیر مقایسه انواع حساب در بروکر آمارکتس را می بینید. از آنجایی که حساب کریپتو و استاندارد شرایط یکسانی دارند و فقط ارز پایه آنها متفاوت است حساب کریپتو را در جدول نیاوردیم.

نوع حساباسپرد ثابتاستانداردECN
واریز اولیه100 دلار100 دلار200 دلار
لوریج1:30001:30001:3000
حداقل حجم معامله0.01 لات0.01 لات0.01 لات
اسپردثابت از 3 پیپمتغیر از 1.3 پیپمتغیر از 0.0 پیپ
کمیسیوننداردندارد5 دلار در لات
استاپ اوت لول20%20%40%
ارز پایه حسابیورو – دلاریورو – دلاریورو – دلار
حساب اسلامیبلهبلهبله

دارایی های قابل معامله در بروکر آمارکتس

بعد از ثبت نام در بروکر آمارکتس و افتتاح حساب معاملاتی طیف وسیعی از ابزارها و نمادهای معاملاتی را در اختیار خواهید داشت که تقریبا نیاز هر تریدری را برطرف می کند.

  1. فارکس: 42 جفت ارز فارکس را می توانید معامله کنید.
  2. فلزات: 7 فلز شامل طلا ، نقره، مس، روی، الومینیوم، روی و پلاتینیوم را معامله کنید.
  3. کالاها: امکان معامله 11 کالا شامل نفت خام و نفت برنت، گاز ، گندم، سویا و … را دارید.
  4. شاخص ها: شما می توانید 16 شاخص از جمله شاخص داوجونز، نزدک و شاخص بورس های ژاپن، المان، انگلیس ، ایتالیا، چین، روسیه و همچنین شاخص دلار را معامله کنید.
  5. سهام: شما می توانید سهام 334 شرکت بزرگ دنیا از جمله تسلا، اپل ، گوگل ، آمازون،  BOA و … معامله کنید. این بروکر شاید اولین بروکر از حیث تعداد سهام قابل معامله در بین بروکرهای فعال در ایران باشد.
  6. کریپتوکارنسی ها: 27 رمز ارز شامل بیتکوین، اتریوم، لایتکوین، دش، بیتکوین کش، اتریوم کلاسیک و تعدادی دیگر از رمز ارزها.
  7.  اوراق قرضه: امکان معامله اوراق قرضه آمریکا و آلمان را دارید.

اسپرد انواع حساب در بروکر آمارکتس

در 3 نوع حساب بروکر آمارکتس کمترین اسپردها مربوط به حساب ECN است. البته باید در نظر داشته باشید که 5 دلار نیز در هر لات باید کمیسیون بپردازید. همچنین سهام، شاخص ها و رمز ارزها در تمام حساب ها دارای کمیسیون هستند. در مقاله بررسی و مقایسه بهترین بروکرهای فارکس، اسپرد آمارکتس را در حساب استاندارد بررسی کردیم. در جدول زیر اسپردها در جفت ارزهای پرطرفدار به اضافه طلا، بیتکوین و شاخص داوجونز را مشاهده می کنید. این اعداد بر اساس اطلاعاتی که در سایت رسمی بروکر قرار دارد و براساس اسپرد میانگین ثبت شده است.

 

نماد حساب Fixed حساب Standard حساب ECN
EUR/USD 3.0 پیپ 1.7 پیپ 0.5 پیپ + 5$ کمیسیون
GBP/USD 4.0 پیپ 3.0 پیپ 0.8 پیپ + 5$ کمیسیون
USD/JPY 3.0 پیپ 1.9 پیپ 0.7 پیپ + 5$ کمیسیون
AUD/USD 3.0 پیپ 2.6 پیپ 0.6 پیپ + 5$ کمیسیون
USD/CHF 4.0 پیپ 3.3 پیپ 1.3 پیپ + 5$ کمیسیون
Gold 60 سنت 28 سنت 14 سنت + 5$ کمیسیون
Bitcoin 12 دلار + 0.1% کمیسیون 12 دلار + 0.1% کمیسیون 12 دلار + 0.1% کمیسیون
داوجونز 6 پیپ + 10$ کمیسیون 6 پیپ + 10$ کمیسیون 6 پیپ + 10$ کمیسیون

پلتفرم های معاملاتی در بروکر آمارکتس

بعد از ثبت نام در آمارکتس دو پتلفرم معاملاتی محبوب متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را در اختیار خواهید داشت. در زیر می توانید لینک دانلود هر پلتفرم برای نسخه های ویندوز، اندروید ، IOS و همچنین لینک پلتفرم تحت وب و بدون نیاز به دانلود را ببینید. لازم به ذکر است که استفاده از پلتفرم متاتریدر در سیستم های عامل IOS برای چند ماهی به مشکل خورده بود که در حال حاضر مرتفع شده است.

همچنین در بروکر آمارکتس امکان استفاده از پلتفرم مولتی ترمینال را نیز دارید. اگر مایلید بر روی چند حساب به صورت همزمان معامله کنید و معاملات خود را مدیریت کنید، می توانید از پلتفرم مولتی ترمینال آمارکتس استفاده کنید.

پشتیبانی مشتریان در بروکر آمارکتس

بدون شک یکی از بزرگ ترین نقاط قوت بروکر آمارکتس پشتیبانی آن است. شاید در سال های گذشته تنها بروکر فعال در ایران بود که در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته به مشتریان پشتیبانی ارائه می کرد. هر چند حالا بروکرهای دیگری نیز هستند که پشتیبانی 24 ساعته و در 7 روز هفته ارائه می دهند. شما می توانید از طریق چت آنلاین سایت، تلگرام و ایمیل سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید و پاسخ مناسب را دریافت کنید. آی دی پشتیبان فارسی بروکر در تلگرام: amarkets_supportbot
در این دو سه سال گذشته بی تردید آمارکتس یکی از بهترین بروکرها از نظر پشتیبانی بوده است. البته به نظر می رسد با افزایش مشتریان افراد جدیدی به تیم پشتیبانی اضافه شدند که اطلاعات فنی کافی ندارند. در برخی از موارد درست متوجه سوال ما نشدند و پاسخهای مناسب ندادند. البته نهایتا با توضیح بیشتر، پاسخ لازم را دریافت کردیم.

روش های شارژ و برداشت در بروکر آمارکتس

خوب مسلما یکی از موارد مورد توجه در انتخاب بروکر روش های شارژ و برداشت در آن بروکر است. بروکر آمارکتس به دلیل حجم زیاد مشتریان ایرانی که دارد کاملا نیازهای تریدر ایرانی را درک می کند. روش واریز و برداشت ریالی، پرفکتمانی و تتر محبوب ترین روشهای شارژ و برداشت در ایران هستند و آمارکتس از هر سه روش پشتیبانی می کند. در تصویر زیر می توانید لیست روش های واریز را مشاهده کنید.

  • ریالی از طریق صرافی IrPay.Pro
  • پرفکتمانی
  • تتر شبکه ترون TRC20
  • تتر شبکه اتریوم ERC20
  • بیتکوین
  • اتریوم
  • لایت کوین
  • تاپ چنج

طبیعتا بی دردسر ترین روش شارژ و برداشت ریالی است. از طریق صرافی IrPay می توانید شارژ حساب خود را به صورت آنلاین ظرف مدت حدودا 5 دقیقه انجام دهید. برای ورود به سایت این صرافی از لینک زیر استفاده کنید.

حساب اسلامی در بروکر AMarkets

یکی از مزیت های بروکر آمارکتس نسبت به سایر بروکرها همین حساب اسلامی آن است. به ندرت می توانید بروکری را پیدا کنید که حساب اسلامی بدون محدودیت زمانی و بدون کمیسیون اضافه ارائه دهد. همچنین تقریبا هیچ یک از بروکرها بر روی حساب های ECN خود امکان حساب اسلامی یا بدون سواپ ارائه نمی دهند.

در آمارکتس ولی این امکان وجود دارد که شما برروی تمام انواع حساب ها درخواست حساب اسلامی کنید. کافی است حساب  معاملاتی خود را باز کنید و در ناحیه کاربری درخواست تغییر حساب به اسلامی را بدهید. بعد از تایید درخواست شما، سواپ از معاملات فارکس و فلزات شما حذف خواهد شد. دقت داشته باشید که برروی سهام و شاخص ها و کریپتوکارنسی ها کماکان سواپ خواهید داشت.

آمارکتس مناسب چه تریدرهایی است؟

کارگزاری امارکتس توانسته با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات، مناسب انواع استراتژی‌های معاملاتی باشد. اما شاید تخصصی‌ترین خدمتی که این بروکر به کاربران و مشتریان خود ارائه کرده، مربوط به فارکس و طلاست. ارائه اسپردهای رقابتی و همچنین حساب اسلامی بدون محدودیت شرایط مناسبی برای معامله فارکس و طلا فراهم می کند. در عین حال باید به این نکته هم توجه کنید که این بروکر برای معامله نفت و گاز و کریپتوها چندان مناسب نیست. هرچند که امیدواریم به زودی شرایط را بهبود دهند.

همچنین اگر تریدر اسکلپر(کوتاه مدتر)  هستید و اسپرد اهمیت زیادی برای شما دارد بهتر است حساب ECN را انتخاب کنید. در سایر حسابهای آمارکتس اسپرد مقداری بالاتر از نرمال است. اما اگر تریدر بلند مدت هستید تقریبا تفاوتی ندارد چه نوع حسابی را انتخاب کنید.

مزایای امارکتس

همانطور که تا کنون متوجه شده‌اید، بروکر آمارکتس یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین بروکرهای فعال در ایران است. به صورت خلاصه اگر بخواهیم در خصوص مزایای این کارگزاری صحبت کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • متنوع‌ترین سبد معاملات سهام در میان بروکرهای فعال در ایران
  • اهرم معاملاتی تا 1:3000
  • پشتیبانی 24 ساعته (عالی)
  • امکان واریز و برداشت ریالی (به کمک صرافی فارکس معتبر)
  • امکان کپی تریدینگ یا همان RAMM در آمارکتس
  • اعتبار و بیمه حساب‌ها
  • تنوع حساب‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی
  • کابین شخصی حرفه‌ای و آسان (برای تریدرها)

بونوس و طرح های تشویقی در ای مارکتس​

در حال حاضر طرح های تشویقی مختلفی برای کاربران وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما در آمارکتس ثبت نام کنید و حساب معاملاتی افتتاح کنید می توانید تا 20 درصد واریز اولیه خود بونس یا هدیه معاملاتی دریافت کنید.

همچنین شما می توانید بسته به حجم معاملات خود و مدت زمانی که فعال هستید از طرح کشبک یا بونس وفاداری استفاده کنید. در این طرح که در 5 سطح اجرا می شود در صورتی که شرایط لازم را احراز کنید به ازای هر لات معامله تا 17 دلار بونس قابل ضرر دریافت می کنید. مثلا اگر در یک ماه 100 لات معامله کنید 1700 دلار بونس به حساب شما واریز خواهد شد. دقت کنید این مقدار قابل برداشت نیست و فقط در ضررها از شما محافظت می کند.

طرح جدید کشبک در بروکر آمارکتس

مشتریان Gold: اگر حداقل 20 هزار دلار حساب معاملاتی خود را شارژ کنید و مجموع معاملات شما به 150 لات برسد مشتری ویژه یا Gold محسوب می شوید. مشتریان Gold از این امتیازات برخوردار می شوند:

  1. بونس های معاملاتی بیشتر
  2. افزایش سطح برنامه کشبک
  3. پردازش سریعتر درخواست های برداشت
  4. تا 30 درصد کاهش سواپ
  5. VPS رایگان
  6. تحلیل های پیشرفته

خوب تا اینجا اطلاعات عمومی در مورد بروکر AMarkets را بررسی کردیم. اینها اطلاعاتی است که در صورتی که قصد کار با این بروکر را داشته باشید نیاز است بدانید. اگر این اطلاعات شما را برای کار با این بروکر مجاب کرده است از لینک زیر شروع کنید. در غیر اینصورت ادامه مقاله را بخوانید.

بروکر آمارکتس از دید سایتهای معتبر خارجی

بروکر آمارکتس از دید سایتهای معتبر خارجی

خوب بعد از اینکه دیدگاه ما را نسبت به بروکر آمارکتس دانستید اجازه دهید نگاهی هم به سایت های معتبر خارجی بیندازیم. با توجه به اینکه این بروکر رگوله معتبر اروپایی ندارد خیلی در سایت های معتبر نیز به آن پرداخته نشده است. ما از بین این سایتها سه وبسایت TradersUnion ، MyFxBook و TrustPilot  را مورد بررسی قرار دادیم.

TradersUnion :

تریدرز یونیون با اینکه یک از وبسایت های قدیم و با سابقه است اما خیلی به ریویوهای آن نمیشه تکیه کرد. مثلا سرعت پردازش معاملات در آمارکتس را 35 تا 50 میلی ثانیه اعلام کرده ولی ما حتی در سرورهای خارجی که تست کردیم خیلی بیشتر از این عدد بود. اما خوب اینگونه هم نیست که نظرات این وبسایت نامعتبر باشد. از اطلاعات TradersUnion می توان به عنوان تایید استفاده کرد. این سایت امتیاز 9.1 از 10 را به AMarkets داده است که جزئیات آن به صورت زیر است:

  1. کیفیت اجراز معاملات : 8.8
  2. ابزارهای شارژ حساب : 9.4
  3. سرعت انجام برداشت: 9.2
  4. پشتیبانی مشتریان : 9.0
  5. تنوع ابزارهای معاملاتی : 8.7
  6. پلتفرم معاملاتی : 9.5

طبق بررسی تریدرز یونیون بیشترین کاربر این بروکر از ایران و چندین برابر سایر کشورهاست.

MyFxBook :

این وبسایت که  اولین شبکه اجتماعی تریدرهای فارکس با قابلیت اتصال از طریق حساب معاملاتی است به بروکر آمارکتس امتیاز 3.7 از 5 را داده است. امتیازدهی ها در این سایت توسط کاربران سایت myfxbook  بوده و به صورت زیر است:

  1. در پلتفرم معاملاتی امتیاز 3.7
  2. در اسپرد و کمیسیون و کیفیت اجرای معاملات امتیاز 3.6
  3. در پشتیبانی مشتریان ، شارژ و برداشت امتیاز 3.8
  4. در سایر موارد نیز امتیاز 3.7

TrustPilot :

این وبسایت یکی از معروفترین سایت های ریویو و بررسی توسط کاربران است. ریویوهای این سایت به بروکرهای فارکس منحصر نمی شود و هر سایتی که در اینترنت وجود دارد و با کاربر سر و کار دارد ممکن است در تراست پایلوت ریویو داشته باشد.

در TrustPilot امتیازی که به بروکر AMarkets داده شده است 4.7 از 5 و از مجموع 819 ریویو کاربر می باشد.

سیگنال و تحلیل اتوچارتیست در بروکر آمارکتس

اگر مایلید از سیگنال و تحلیل دیگران استفاده کنید این قسمت را به دقت بخوانید. در بروکر آمارکتس این امکان برای شما فراهم شده تا از تحلیل ها و سیگنال های سایت معروف AutoChartist استفاده کنید. این تحلیل ها بر روی تعداد زیادی از نمادهای معاملاتی به صورت اتومات و با استفاده از ربات انجام می گیرد. بیش از 16 الگوی تحلیل تکنیکال را در تایم فریم های مختلف بررسی می کند و در اختیار کاربر قرار می دهد. دسترسی به این تحلیل ها به سه طریق امکان پذیر است.
1- از داخل پنل کاربری بروکر ، منوی سرویس ها ، منوی سیگنال های معاملاتی
2- از طریق وبسایت Auto Chartist
3- با استفاده از اکسپرت مخصوص متاتریدر 4
در روش اول شما می توانید تحلیل های مختلف را بر اساس نماد، تایم فریم و همچنین الگوی تحلیلی مد نظر خود داخل پنل کاربریتان ببینید. در روش دوم از مسیری که برای روش اول توضیح دادیم دکمه ورود به AutoChartist را می زنید تا مستقیما وارد پنل کاربر اتوچارتیست شوید. مزیتی که روش دوم نسبت به روش اول دارد این است که امکانات ، اطلاعات و همچنین فیلترهای بیشتری برای استفاده از تحلیل ها در اختیار دارید.
اما روش سوم، ساده ترین روش برای تریدرهایی است که ازپلتفرم تحت ویندوز استفاده می کنند. شما به راحتی و با استفاده از اکسپرتی (ربات معامله گر) که برای این منظور طراحی شده است می توانید تحلیل ها را به طور مستقیم روی نمودار خود ببینید. کافی است که اکسپرت را از این لینک دانلود کنید و در متاتریدر خود نصب کنید.
اگر نیاز به راهنمایی دارید می توانید از پشتیبان بروکر کمک بگیرید. تصویر زیر نمایی از متاتریدر 4 که اکسپرت اتوچارتیست روی آن فعال است را نشان می دهد.

سیگنال های اتوچارتیست در بروکر آمارکتس

شاخص کایمن در بروکر آمارکتس

شاخص کایمن چیست؟ شاخصی که نسبت خریداران به فروشندگان را در یک نقطه و در تایم واقعی نشان می دهد. این شاخص عددی بین 0 تا 100 دارد. عدد 50 نقطه سر به سر خریداران و فروشندگان است. هر چه از 50 به سمت 100 پیش رویم درصد خریداران بیشتر و هرچه از 50 به سمت 0 برویم درصد فروشنده گان بیشتر است. از این شاخص می توان برای پیدا کردن نقاط اشباع خرید و اشباع فروش استفاده کرد.
یکی از سرویس هایی که بروکر آمارکتس ارائه می دهد همین شاخص کایمن است. می توانید در ناحیه کاربری خود در سایت بروکر از منوی سرویس ها به منوی شاخص کایمن بروید تا اطلاعات بیشتر را در این مورد ببینید.

جمعبندی: آمارکتس آری یا خیر مساله این است!

در باب انتخاب بروکر، مسلما اولین فاکتور، امنیت و اعتبار بروکر است. بروکر آمارکتس هرچند تحت نظارت رگولاتوری معتبری نیست! اما سابقه 15 ساله آن و تجربه ما در انجام شارژ و برداشت های سنگین با این بروکر، می تواند اطمینان خاطری باشد در این مورد. ضمن اینکه شکایتی از هیچیک از کاربران در مورد مشکل در پرداخت دریافت نکردیم.

بعد از امنیت نوبت شرایط معاملاتی و پشتیبانی می رسد. هرچند از حیث شرایط معاملاتی آمارکتس بهترین بروکر نیست، اما پشتیبانی خوب این بروکر می تواند برخی ضعف های آن را پوشش دهد. در پایان این شما هستید که با توجه به استراتژی معاملاتی خود تصمیم بگیرید که AMarkets مناسب شما هست یا خیر. برای ورود به سایت آمارکتس مخصوص کاربران ایرانی از لینک زیر استفاده کنید.

اگر برای ثبت نام آمارکتس نیاز به آموزش و راهنمایی دارید از مقاله زیر استفاده کنید. ما در این مقاله به صورت تصویری و گام به گام آن را آموزش داده ایم.

امیدواریم که این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. چیزی که باعث پیشرفت جامعه تریدری ایران می شود به اشتراک گذاشتن تجربیات است. پس لطفا تجربه خود را در کار با این بروکر در قسمت نظرات همین مقاله با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

شاد و موفق و پرسود باشید.

بروکر آمارکتس سایت های مختلفی برای مشتریان خود در سرتاسر دنیا دارد. همین مساله می تواند کاربران را سردرگم کند. برای ورود به سایت اصلی آمارکتس مخصوص کاربران ایرانی و بدون نیاز به فیلترشکن لینک زیر را کلیک کنید.

لینک مخصوص کاربران ایرانی بدون نیاز به فیلترشکن

کمیسیون مالی به شکایت هر یک از مشتریان آمارکتس رسیدگی کرده و پرداخت غرامت به مشتری را تا سقف 20،000 یورو در هر شکایت، ضمانت کرده است.

بروکر آمارکتس یا همان ای مارکتس حدود 13 سال سابقه دارد و چند سالی است که در ایران فعالیت قویی را شروع کرده است. گردش مالی این بروکر در ایران روز به روز بیشتر می شود و شکایت خاصی گزارش نشده است.

بروکر آمارکتس در سال 2007 میلادی تاسیس شد. دفتر این کارگزاری در جزیره سنت وینسنت ثبت شده و در کشورهای روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، قبرس، ارمنسان، تایلند، آفریقای جنوبی و چندین کشور دیگر دارای نمایندگی است.

آمارکتس در FSA سنت وینسنت به شماره 22567 IBC 2015 ثبت شده و همچنین تحت رگولاتوری Financial Commission که یک نهاد رگولاتوری مستقل است نیز قرار دارد.

ای مارکتس یا همان آمارکتس خودمان 3 نوع حساب مختلف ارائه می دهد.

  1. حساب با اسپرد ثابت
  2. حساب استاندارد
  3. حساب ECN

حداقل واریز اولیه برای حساب اسپرد ثابت و استاندارد 100 دلار است.

یکی از مزیت های بروکر آمارکتس نسبت به سایر بروکرها همین حساب اسلامی آن است. به ندرت می توانید بروکری را پیدا کنید که حساب اسلامی بدون محدودیت زمانی و بدون کمیسیون اضافه ارائه دهد.

هم متاتریدر 4 و هم متاتریدر 5 ارائه شده است. هر دو پلتفرم برای کاربران ویندوز، اندروید، ios و تحت وب ارائه شده اند.

ثبت نام و افتتاح حساب در این بروکر در چهار مرحله ساده قابل انجام است. برای شروع ثبت نام از این لینک استفاده کنید.

کاربران حداقل به 3-4 اسم این بروکر را صدا می زنند. بروکر آمارکتس ، بروکر ای مارکتس، بروکر آمارکت یا بروکر ای مارکت. هرچند که صحیحش بروکر ای مارکتس هست ولی بین کاربران ایرانی آمارکتس معروف تر هست.

4.2/5 - (18 امتیاز)
https://irtrader.net/?p=12487
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک
سید محمد تبادکانی
حدود 15 سال است که در بازار فارکس فعالیت دارم و درآمد اول من هست. معامله گری در فارکس یکی از شغلهای پر ریسک و پر خطر هست که بدون علم و دانش فقط یک قمار سراسر ضرر خواهد بود.
مطالب بیشتر

نظرات

42 نظر در مورد بروکر آمارکتس (AMarkets) ❤️ بررسی اعتبار و امنیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بروکر آمارکتس که حدود 16 سال است در بازار فارکس مشغول دادن خدمات معامله‌گری به تریدرهاست. یکی از کارگزاری‌های معتبر است که با ارائه بونوس‌های ویژه، حساب‌های معاملاتی متنوع و پشتیبانی قوی، به یک بروکر قابل اعتماد برای ایرانیان تبدیل شود. در کنار همه ی این ها امکان واریز و برداشت سریع رو هم فراهم میکند

    8

  2. یه جایی خوندم که بروکر آمارکتس یا همان به اصطلاح ای مارکتز در سال 2007 در کشور روسیه تاسیس شد وخیلی زود در سال 2009 موفق به کسب جایزه IATF در بخش کشف سال شد، کسب این جایزه واقعا نشونه اعتبار بروکر هست؟ برای کسی که مبتدی هست این بروکر واقعا مناسبه به نظرتون؟ میخوام یورو/ یو اس دی معامله کنم

    6

    1. سلام دوست گرامی،
      خیر این جایزه ها به هیچ وجه نشانه اعتبار بروکرها نیستند چون اکثرا به صورت اسپانسری هستند. یعنی بروکر میره یک پولی میده بابت گرفتن فلان جایزه و هر جایزه یک نرخی داره!! پس اصلا به این موارد اعتنا نکنید.
      اما این دلیل نمیشه که آمارکتس معتبر نباشه. از نظر اعتبار، با توجه به سابقه طولانی که داره و اینکه شکایت مستند و اثبات شده ای از این بروکر نداشتیم می تونه یکی از گزینه های کاربران ایرانی باشه.

      7

  3. بروکر در ظاهر بروکر خوبیه ولی اتفاقات عجیب و غریب درش کم اتفاق نمیفته. آخرین موردی که من باهاش مواجه شدم این بود که تعدادی پوزیشن سل در طلا داشتم و زمانی که طلا ۲۱۴۹ رو در آمارکت تاچ کرد (که تود این قیمت تقریبا جای دیگه اتفاق نیفتاده) و قیمت داشت ریزش میکرد وقتی به قیمت ۲۱۲۵ رسید پوزیشن های من در قیمت ۲۱۵۷(مبلغی که به هیچ وجه ثبت نشده) بسته شد و ۹۶۵ دلار مارجین شد که با کلی پیگیری فقط ۳۱۰ دلار برگردوند و جواب سربالا دادن. جالب اینه که در بالاترین قیمت مارجین نشدم ولی ۲۵ دلار پایین تر پارجین شدم

    8

    1. برای من هم چند روز پیش دو تا معامله یورو و ین باز کرده بودم معامله سل گرفته بودم نمودار و خط نمودارم هنوز فاصله داشت با خط استاپم اما به یکباره هر دو خط sl من تاچ شد اصن فرصت ویرایش پیدا نکردم که خط حد ضرر م رو ببرم بابلا اصن فرصت نداد نفهمیدم چی شد هر دو معامله با ضرر بسته شد در صورتی که حد ضرر رو یه کم بالاتر برده بودم کلا معامله برگشته بود تو سود برام نمیدونم تایم فریم رو یه لحظه آوردم روی پنج دقیقه کندل رو نگاه کنم اینحوری شد یا همین خطاست که شما میفرمایید و یا نت قطع و وصل میشه

      4

      1. سلام دوست گرامی،
        مورد شما ظاهرا متفاوت هست و جزو نوسانات شدید معمول مارکت بوده. اگر به این موضوع شک دارید و فکر می کنید ممکنه این نوسان در آمارکتس اشتباه بوده باشه و یا خطای نرم افزاری بوده، باید چارتتون رو با چارت بروکرهای دیگه مقایسه کنید. البته دقت کنید که معمولا اختلاف کم بین بروکرها طبیعی هست.

        6

  4. سلام،از دوستان کسی متیونه راهنمایی کنه میخوام از کیف امارکتس به حساب بانکی خودم واریز داشتم،باشم باپشتیبانی ،ای‌ار پی پرسیدم میگن از طریق بروکر اقدام کنم بروکرم اصلا راهنمای خوبی نداره،ممنون میشم راهنمایی کنید

    6

    1. سلام دوست گرامی،
      روی خود سایت آمارکتس باید درخواستتون رو ثبت کنید بعد بروکر میفرسته برای صرافی ها از جمله IrPay.
      پشتیبان بروکر آمارکتس هم از طریق چت آنلاین و هم از طریق ربات تلگرام که آدرسش اول مقاله هست در دسترسه.

      7

  5. چطوری میتونم صحت رگولاتوری M.I.S.A (نهاد مالی بین المللی موالی) به شماره T2023284را در بروکر آمارکتس بررسی کنم؟

    9

    1. سلام دوست گرامی،
      می تونید تو سایت mwaliregistrar.com در منوی List of entities و سپس تب Brokerage Companies نام AMarkets رو پیدا کنید.

      10

  6. سلام دوستان من میخوام با بروکر امارکتس کار کنم ایا نیشه اطمینان کرد؟؟لطفا حقیقت رو بگید.ممنون

    9

    1. سلام دوست گرامی،
      اگر از نظر شرایط معاملاتی باهش اکی هستید اعتبارش خوب هست و ما چندین سال هست داریم باهش کار می کنیم.

      7

  7. بروکر آمارکتس که حدود 16 سال است در بازار فارکس مشغول دادن خدمات معامله‌گری به تریدرهاست. یکی از کارگزاری‌های معتبر است که با ارائه بونوس‌های ویژه، حساب‌های معاملاتی متنوع و پشتیبانی قوی، به یک بروکر قابل اعتماد برای ایرانیان تبدیل شود.در بروکر آمارکتس این امکان فراهم شده است تا کسانی که دانش و تجربه کافی در فارکس ندارند بتوانند با سیستم کپی تریدینگ کسب درآمد کنند.

    10

  8. دوستان امروز در بروکر آمارکتس در معامله طلا استاپ لاسم عمل نکرد و کال مارجین شدم و بدتر اینکه شدویی که باعث ضرر من شد در چارت طلا در چند بروکر دیگر اصلا وجود ندارد. کاش ممکن بود عکس هایی که گرفتم به اشتراک می گذاشتم تا خودتون ببینید . خلاصه اگر با آمارکتس کار می کنید بیشتر دقت کنید . من که دیگه با این بروکر کار نمی کنم.

    12

    1. سلام دوست گرامی،
      بروکر آمارکتس اعلام کرده که اون شدو روی طلا اشتباه تامین کننده نقدینگی بوده و هر مشتری که به خاطر اون شدو ضرر کرده با بروکر تماس بگیره تا ضررش رو برگردونند. لطفا با بروکر تماس بگیرید تا اردرتون اصلاح بشه. نتیجه رو هم اینجا اعلام کنید.

      13

        1. بله طبق گزارش کاربرانمون ضررهایی که متوجه کاربران شده در این شدون توسط بروکر آمارکتس صفر شده است.

          6

      1. سلام
        دوستان من برای فروش در امارکتس اقدام میکنم به صفحه مربوطه انتقال داده نمیشوم ،ولی برای خرید مشکلی ندارم کسی میتونه ،راهنمایی کنه ،ممنون.

        7

        1. سلام دوست گرامی،
          خود سایت آمارکتس رو می گید یا صرافی IrPay ؟ با توجه به اینکه هردوتاشون پشتیبان آنلاین فارسی دارن بهتر هست از پشتیبانشون سوال کنید.

          8

  9. سلام دوستان لطفا وقت بزارید وبخونید تا مشکل من تجربه نکنید من ۱۰ روزه که نمیتونم از امارکتس برداشت بزنم هر بار به بهانه ای میگه یروز کاری باید صبر کنید ودوباره فردا همین چرخه تکرار میشه تا آخر هفته برام واریز نکردن تو تعطیلات قرار شد برام ۴۰۰میلیون تومان برام واریز کنند وبعد تکمیل برداشت برای من اومد وگفتم فیشو برام بفرستید وقتی فیش ودقت کردم دیدم تاریخ ارسال فیش ی ساعت قبل از ساعت تراکنش هست به پشتیبانی تلگرام که یکی بنام انیا معرفی کرده بود گفتم که این فیشا فیکه قبول نکرد دوباره با پشتیبانی ۲۴ ساعت بانک پاسارگاد تماس گرفتم که ایشون گفتن تا الان باید واریز میشد که من دوباره به خانم انیا پیام دادم که پشتیبانیه بانک میگه که تا الان باید واریز میشد که ایشون گفت بانکی اشتباه میکنه شما تا ۴ صبح وایسا واریز میشه ۴ صبح خانم انیا پیام داد که حساب شما مسدود واریز نشده من گفتم آخه کدوم آدم عاقل حسابه مسدود میده برای واریز پول در حالی که نیاز شدید به پول داره در نهایت ایشون پول منو به ی بروکر دیگه انتقال دادن بدون اطلاع من ومن بلاک کردن والانم هیچکس جوابگو نیست مستنداتش موجوده

    42

    1. سلام دوست گرامی،
      لطفا در این صفحه فرم شکایت از بروکر رو پر کنید و اطلاعات و مدارکتون رو وارد کنید تا بررسی کنیم. یا مشکل شما رو حل کنیم و یا به سایر کاربران اطلاع بدیم.
      https://irtrader.net/complaint/

      35

    2. دوست عزیز بیشتر بروکرها در هر بار درخواست ،اجازه ی برداشت بیشتر از سی هزار دلار را نمی دهند . من از آمارکتش برداشت زیاد داشتم. مشکلی نبود . البته امروز شلهکاری کرد که من دیگه باهاش کار نمی کنم. استاپ لاس من عمل نکرد و کال مارجین شدم. بدتر اینکه نمودار رو با پنج تا بروکر دیگه مقایسه کردم. متاسفانه شدویی که باعث کال شدن من شد فقط تو نمودار آمارکتس بود.

      12

      1. البته اگر شدویی که شب دوشنبه زده شده منظورتون هست، ما در چندین بروکر بررسی کردیم و بعضی ها مثل لایت فارکس، یو اس جی، ارانته و اکسنس اون شدو رو داشتند. ولی به هر حال بروکر آمارکتس اعلام کرده که ضرر مشتریها بر اثر اون شدو رو جبران می کنه.

        11

    3. سلام دوست عزیز از اینکه همچین اتفاقی براتون پیش اومده واقعا متاسفم 😔😔وازتون تشکر میکنم که این مطلبو اینجا به اشتراک گذاشتید.که باعث اگاهی یه سری از ادمهایی که تازه وارده این حوضه شدن میشه.

      3

      1. سلام دوست گرامی،
        متاسفانه ایشون مستنداتی برای ما ارسال نکردند و شکایت ایشون از نظر ما فعلا غیر قابل قبول هست.

        2

    1. سلام دوست گرامی،
      بله IrPay سابقه بیش از 10 ساله داره و داخل خود ایران هست و از نظر ما معتبره.

      27

  10. من در یک گروه ترید عضو هستم که تا حالا برای دو تا از کاربرا اتفاق افتاده که بعد از سود خیلی زیاد بروکر به یک باره به طور سرخود پوزیشن باز و بست کرده و حساب رو کال مارجین کرده یه مقدار پرس و جو کردم گویا قضیه از این قراره که معاملات ما در آمارکت با بقیه معامله گرا نیست بلکه با خود بروکر وارد معامله میشیم و سود بروکر تنها در صورتی هست که اکثر تریدر ها ضرر بکنن مواقعی که حرکات بازار ساده میشه و اکثرا میرن تو سود بروکر خیلی ضرر میکنه و بعضی حسابارو خالی میکنه

    39

    1. سلام دوست گرامی،
      معمولا از این شکایتها گهگاهی از تریدرهای مختلف در گروههای مختلف منتشر میشه ولی هیچوقت ثابت نشده که بروکر مستقیما در این موضوع دست داشته باشه. از نظر منطقی هم این کار قابل توجیه نیست چون 95 درصد تریدرها ضرر ده هستند و این 5 درصد سود ده مشکلی برای بروکرها ایجاد نمی کنه. در هر حال اگر دوستانی که چنین مشکلی داشتند با سند و مدرک این ادعا رو ثابت کنند ما حاضریم منتشرش کنیم.

      30

  11. سلام
    حواستون جمع باشه
    خیلی گیر برداشت دارن، موقع برداشت خیلی گیر هستن
    من حدود سه هزار دلار واریزی در هفت ماه قبل داشتم و از اون حدود سه هزار دلار ده دلار ووچر پرفکت مانی بودش و تو این هفت ماه معاملات فراوانی داشتم
    الان حدود هزار دلار برداشت زدم و برداشت من رو بلاک کرده و میگه اول پرفکت مانی رو وریفای کن تا بتونی برداشت بقیه رو بزنی
    تو هیچ بروکر دیگه ای یه همچین گیری ندیدم این چند ساله

    37

    1. سلام دوست گرامی،
      مساله پیچیده ای نیست و معمولا قابل حل هست. با پشتیبانی بروکر تماس بگیرید و مشکلتون رو مطرح کنید. ما هم در این مورد از بروکر استعلام می گیریم و در صورت امکان پاسخ رو همینجا اعلام می کنیم. البته معمولا نیاز هست که اطلاعات کاربری شما به بروکر اعلام بشه.

      32

      1. وقتی اینا دارن این موارد رو مطرح می کنن که خیلیاشون از ارتباط با پشتیبانی هم نوشتن باز شما بیا طرف داری این بروکر آمارکت رو بکن . چیه کمیسون برات داره ؟

        11

        1. سلام دوست گرامی،
          متوجه مشکلتون و ایرادتون نشدم. ما اگر یک بروکری رو معرفی می کنیم و دلیل بر این نیست که هیچ عیب و ایرادی نداره . منتها ما تقریبا با تمام بروکرهای فعال در بازار ایران کار می کنیم و اینها رو با هم مقایسه می کنیم و در مقام مقایسه بروکرها رو رتبه بندی می کنیم.

          13

  12. با سلام توی بروکر آمارکتس برای واریز وجه به صورت USDT , trc20 دو گزینه وجود داره M2Pay و CoinPay تفاوت این دو چیه و کدوم رو باید برای واریز وجه انتخاب کنم؟

    31

    1. سلام دوست گرامی،
      تفاوت خاصی نداره که از کدوم درگاه استفاده می کنید. فقط برای برداشت با تتر در حال حاضر درگاه CoinPay کمیسیونی کسر نمی کند.

      38

    2. سلام امارکتس جدیدا برای واریز و برداشت ریالی ازت میخواد عکس کارت بانکی بدی تا خودش ثبت نام کنه خیلی هم داره بونوس میده برای پول جمع کردن یه استعلامی میکنید در مورد اعتبارش و حساب کتاب امارکتس احتمال ورشکستگیش نباشه یه وقت

      27

      1. سلام دوست گرامی،
        گرفتن تصویر کارت بانکی بیشتر از یکسال هست که انجام میشه. بونوس ها هم چیزی جدیدی نیست و از قدیم بوده. به نظر نمیاد جای نگرانی خاصی باشه.

        28