بروکر آمارکتس ❤️ AMarkets ❤️ لینک ورود به سایت اصلی امارکتس و دریافت بونوس

4915 بازدید
بررسی بروکر آمارکتس و آموزش ثبت نام و افتتاح حساب

آمارکتس

با توجه به اینکه بروکر آمارکتس کم کم دارد تبدیل به یکی از بروکرهای مطرح ایران می شود، تصمیم گرفتیم در یک مقاله جامع درباره بروکر AMarkets صحبت کنیم. زیرا در بین بهترین بروکرهای فارکس ایران رتبه 3 یا 4 را داراست. در این مقاله ابتدا این بروکر را معرفی و بررسی کرده و سپس به آموزش ثبت نام در آمارکتس و افتتاح حساب واقعی و دمو می پردازیم. در بخش سوم هم روش شارژ و برداشت این بروکر را بررسی می کنیم. 

اگر در مورد آمارکت اطلاعات کافی دارید و دنبال آموزش ثبت نام هستید لینک زیر را کلیک کنید:

اگر در آمارکتس ثبت نام کردید و نیاز به راهنمایی برای شارژ حساب دارید لینک زیر را کلیک کنید:

در جدول زیر می توانید امتیازی که ما به آمارکت در بخش های مختلف می دهیم را ببینید.

امنیت و اعتبار: 8 از 10
اسپرد و کمیسیون: 8 از 10
شارژ و برداشت: 8 از 10
پشتیبانی مشتریان: 9 از 10
پلتفرم و ابزارهای معاملاتی: 8 از 10
انواع حساب و شرایط معاملاتی: 8 از 10
جمع امتیاز : 8.2 از 10
بررسی بروکر آمارکتس
سال تاسیس 2007 میلادی
رگولاتوری FSA
لوریج (اهرم) تا 1:3000
تعداد حساب 4 نوع حساب
تعداد پلتفرم متاتریدر 4 و 5
لینک ثبت نام کلیک کنید (نیاز به V P N)
پشتیبان تلگرام کلیک کنید
اسپردها از 0.0 پیپ
حداقل واریز 100 دلار
بونوس و پاداش دارد
شارژ و برداشت ریالی با IrPay.Pro
راهنمای بروکر امارکتس
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    بررسی و معرفی بروکر آمارکتس AMarkets

    اولین چیزی که باید درباره آن صحبت کنیم، اسم این بروکر است. 🙂 کاربران حداقل به 3-4 اسم این بروکر را صدا می زنند. بروکر آمارکتس ، بروکر ای مارکتس، بروکر آ مارکت یا بروکر ای مارکت. هرچند که صحیحش بروکر ای مارکتس هست ولی بین کاربران ایرانی آمارکتس معروف تر هست و ما هم همین اسم معروف را استفاده می کنیم. ولی به طور کلی بدانید همه اسم های بالا اشاره به بروکر AMarkets دارند.

    بروکر آمارکت در سال 2007 میلادی تاسیس شد. دفتر این کارگزاری در جزیره سنت وینسنت ثبت شده و در کشورهای روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، قبرس، ارمنسان، تایلند، آفریقای جنوبی و چندین کشور دیگر دارای نمایندگی است.

    رفته رفته در طی دو سال گذشته به لطف پشتیبانی فارسی قوی این بروکر و البته کمی هم بخت و اقبال، آمارکتس به یکی از گزینه های اصلی تریدرهای فارکس ایران بدل شده است. با رفتن هات فارکس از ایران، استقبال از ای مارکت رشد بیشتری پیدا کرد.

    ورود به آمارکتس

    به دلیل تعدد سایت‌های جعلی و مشابه با بروکر AMarkets و البته مشکلات داخلی ایران، بسیاری از معامله‌گران به دنبال لینک اصلی سایت آمارکتس هستند. به همین دلیل نیز در اینجا، لینک اصلی بروکر معتبر آمارکتس را در اختیار شما قرار دادیم تا به اشتباه وارد سایت‌های مشابه و یا جعلی نشوید. پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از لینک زیر، وارد سایت اصلی شده و حداقل آدرس آن را به خاطر داشته باشید. متاسفانه فعلا لازم است برای دستری به سایت آمارکتس از V . P . N استفاده کنید.

    آیا امارکتس معتبر است؟

    آمارکتس در FSA سنت وینسنت به شماره 22567 IBC 2015 ثبت شده و همچنین تحت رگولاتوری Financial Commission که یک نهاد رگولاتوری مستقل است نیز قرار دارد. کمیسیون مالی به شکایت هر یک از مشتریان این بروکر رسیدگی کرده و پرداخت غرامت به مشتری را تا سقف 20،000 یورو در هر شکایت، ضمانت کرده است.

    حقیقت این است که آمارکت رگوله چندان معتبری ندارد. حتی اگر هم می داشت، دردی از کاربر ایرانی دوا نمی کرد. به این دلیل که رگوله های معتبر به ایرانی ها پاسخگو نیستند و برعکس، بروکرها را ملزم به قطع ارتباط با ایران می کنند. اما چیزی که در مورد اعتبار آمارکت می توان گفت، سابقه 13 ساله این بروکر است. همچنین بیش از 3 سال است که ما با این بروکر از نزدیک همکاری داریم و شکایتی در مورد پرداخت توسط این بروکر ندیده ایم. پس اگر تصمیم گرفتید با این بروکر کار کنید نگران نباشید.

    انواع حساب در بروکر ای مارکتس

    ای مارکتس یا همان آمارکتس خودمان 3 نوع حساب مختلف ارائه می دهد.

    1. حساب با اسپرد ثابت
    2. حساب استاندارد
    3. حساب ECN

    حداقل واریز اولیه برای حساب اسپرد ثابت و استاندارد 100 دلار است. برای حساب ECN حداقل 200 دلار نیاز است. حداکثر لوریج در حساب اسپرد ثابت و استاندارد 1:1000 و در ECN حداکثر 1:200 است. در جدول زیر مقایسه انواع حساب در بروکر AMarkets را می بینید.

    نوع حساب اسپرد ثابت استاندارد ECN
    واریز اولیه 100 دلار 100 دلار 200 دلار
    لوریج 1:1000 1:1000 1:200
    حداقل حجم معامله 0.01 لات 0.01 لات 0.01 لات
    اسپرد ثابت از 3 پیپ متغیر از 1.3 پیپ متغیر از 0.0 پیپ
    کمیسیون ندارد ندارد 5 دلار در لات
    استاپ اوت لول 20% 20% 40%
    ارز پایه حساب یورو – دلار یورو – دلار یورو – دلار
    حساب اسلامی بله بله بله

    حساب اسلامی در بروکر AMarkets

    یکی از مزیت های بروکر آمارکتس نسبت به سایر بروکرها همین حساب اسلامی آن است. به ندرت می توانید بروکری را پیدا کنید که حساب اسلامی بدون محدودیت زمانی و بدون کمیسیون اضافه ارائه دهد. همچنین تقریبا هیچ یک از بروکرها بر روی حساب های ECN خود امکان حساب اسلامی یا بدون سواپ ارائه نمی دهند.

    در ای مارکتس ولی این امکان وجود دارد که شما برروی تمام انواع حساب ها درخواست حساب اسلامی کنید. کافی است حساب  معاملاتی خود را باز کنید و در ناحیه کاربری درخواست تغییر حساب به اسلامی را بدهید. بعد از تایید درخواست شما، سواپ از معاملات فارکس و فلزات شما حذف خواهد شد. دقت داشته باشید که برروی سهام و شاخص ها و کریپتوکارنسی ها کماکان سواپ خواهید داشت.

    دارایی های قابل معامله در بروکر آمارکتس

    بعد از ثبت نام در بروکر آمارکتس و افتتاح حساب معاملاتی طیف وسیعی از ابزارها و نمادهای معاملاتی را در اختیار خواهید داشت که تقریبا نیاز هر تریدری را برطرف می کند.

    1. فارکس: 42 جفت ارز فارکس را می توانید معامله کنید.
    2. فلزات: 7 فلز شامل طلا ، نقره، مس، روی، الومینیوم، روی و پلاتینیوم را معامله کنید.
    3. کالاها: امکان معامله 11 کالا شامل نفت خام و نفت برنت، گاز ، گندم، سویا و … را دارید.
    4. شاخص ها: شما می توانید 16 شاخص از جمله شاخص داوجونز، نزدک و شاخص بورس های ژاپن، المان، انگلیس ، ایتالیا، چین، روسیه و همچنین شاخص دلار را معامله کنید.
    5. سهام: شما می توانید سهام 334 شرکت بزرگ دنیا از جمله تسلا، اپل ، گوگل ، آمازون،  BOA و … معامله کنید. این بروکر شاید اولین بروکر از حیث تعداد سهام قابل معامله در بین بروکرهای فعال در ایران باشد.
    6. کریپتوکارنسی ها: 6 رمز ارز شامل بیتکوین، اتریوم، لایتکوین، دش، بیتکوین کش و اتریوم کلاسیک.
    7.  اوراق قرضه: امکان معامله اوراق قرضه آمریکا و آلمان را دارید.

    اسپرد ها در بروکر آمارکتس​

    در 3 نوع حساب بروکر ای مارکتس کمترین اسپردها مربوط به حساب ECN هست. البته باید در نظر داشته باشید که 5 دلار نیز در هر لات باید کمیسیون بپردازید. در مقاله بررسی و مقایسه بهترین بروکرهای فارکس، اسپرد آمارکتس را در حساب استاندارد بررسی کردیم. اسپردها به شرح ذیل بود:

    • جف ارز EUR/USD : میانگین اسپرد 1.45 پیپ
    • جفت ارز GBP/USD : میانگین اسپرد 2.64 پیپ
    • جفت ارز USD/JPY : میانگین اسپرد 2.26 پیپ
    • جفت ارز USD/CHF : ماینگین اسپرد 2.28 پیپ
    • اسپرد طلا : میانگین اسپرد 38.08 پیپ

    پلتفرم های معاملاتی

    بعد از ثبت نام در آمارکتس دو پتلفرم معاملاتی محبوب متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را در اختیار خواهید داشت. در زیر می توانید لینک دانلود هر پلتفرم برای نسخه های ویندوز، اندروید ، IOS و همچنین لینک پلتفرم تحت وب و بدون نیاز به دانلود را ببینید.

    دانلود متاتریدر 4 بروکر آمارکتس

    همچنین اگر مایلید بر روی چند حساب به صورت همزمان معامله کنید و معاملاتی خود را مدیریت کنید، می توانید از پلتفرم مولتی ترمینال آماکتس استفاده کنید.

    دانلود متاتریدر 5 بروکر آمارکتس

    پشتیبانی مشتریان در بروکر آمارکتس

    بدون شک یکی از بزرگ ترین نقاط قوت بروکر آمارکتس پشتیبانی آن است. شاید در حال حاضر تنها بروکر فعال در ایران باشد که در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته به مشتریان پشتیبانی می دهد. شما می توانید از طریق چت آنلاین سایت، تلگرام و واتساپ سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید و پاسخ مناسب را دریافت کنید.
    تا به امروز بهترین امتیاز پشتیبانی متعلق به آمارکت است و امیدوارم در آینده هم همین باشد.

    دلیل تعدد آدرس های سایت آمارکتس

    در بعضی موارد، تریدرها از تعدد آدرس های سایت بروکر آمارکتس گلایه دارند. سایتهای زیادی هستند که ادعا می شود مربوط به این بروکر هستند که البته خیلی از آنها هم در واقع مربوط به خود AMarkets می باشد ولی ممکن است در این بین سوء استفاده هایی هم انجام شود.

    به دلیل اینکه سایت بروکر مرتبا از داخل ایران فیلتر میشد، بروکر سعی می کرد تا با دادان آدرس جدید و جایگزین مشکل دسترسی کاربران را حل کند. اما هر بار دوباره همان اتفاق تکرار می شد. به همین خاطر دامین های زیادی به نام این بروکر وجود دارد.

    برای اینکه این موضوع باعث سوء استفاده کلاهبرداران نشود بهتر است از منابع معتبر برای ورود به سایت آمارکتس استفاده کنید. ما در معامله گر ایرانی به دلیل ارتباطات دائمی که بااین بروکر داریم سعی می کنیم دامنه ای که از ایران قابل دسترسی باشد و نیاز به تغییر آی پی نداشته باشید را در اختیار شما قرار دهیم. هرچند که گاهی چنین موردی وجود ندارد و مجبور هستید از V P N استفاده کنید.

    در حال حاضر می توانید از لینک زیر برای ورود استفاده کنید. در صورتی که سایت باز نشد فیلترشکن خود را روشن کنید و مجددا امتحان کنید. نیازی به داشتن آی پی ثابت نیست.

     

    ای مارکتس مناسب چه تریدرهایی است؟

    کارگزاری امارکتس توانسته با ارائه کردن طیف گسترده‌ای از خدمات، مناسب انواع استراتژی‌های معاملاتی باشد. اما شاید تخصصی‌ترین خدمتی که این بروکر به کاربران و مشتریان خود ارائه کرده، مربوط به فارکس و طلاست. ارائه اسپردهای رقابتی و همچنین حساب اسلامی بدون محدودیت شرایط مناسبی برای معامله فارکس و طلا فراهم می کند. در عین حال باید به این نکته هم توجه کنید که این بروکر برای معامله نفت و گاز و کریپتوها چندان مناسب نیست. هرچند که امیدواریم به زودی شرایط را بهبود دهند.

    مزایای امارکتس

    همانطور که تا کنون متوجه شده‌اید، این کارگزای یکی از معتبرترین بروکرهای جهانی بوده که در ایران نیز فعالیت می‌کند. به صورت خلاصه اگر بخواهیم در خصوص مزایای این کارگزاری صحبت کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    • متنوع‌ترین سبد معاملات سهام در میان بروکرهای فعال در ایران
    • کارمزدهای مناسب (رقابتی)
    • پشتیبانی 24 ساعته (عالی)
    • امکان واریز و برداشت ریالی (به کمک صرافی فارکس معتبر)
    • امکان کپی تریدینگ یا همان RAMM در آمارکتس
    • اعتبار و بیمه حساب‌ها
    • تنوع حساب‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی
    • کابین شخصی حرفه‌ای و آسان (برای تریدرها)

    بونوس و طرح های تشویقی در ای مارکتس​

    در حال حاضر طرح های تشویقی مختلفی برای کاربران وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما در آمارکتس ثبت نام کنید و حساب معاملاتی افتتاح کنید می توانید تا 20 درصد واریز اولیه خود بونس یا هدیه معاملاتی دریافت کنید.

    همچنین شما می توانید بسته به حجم معاملات خود و مدت زمانی که فعال هستید از طرح کشبک یا بونس وفاداری استفاده کنید. در این طرح که در 5 سطح اجرا می شود در صورتی که شرایط لازم را احراز کنید به ازای هر لات معامله تا 14 دلار بونس قابل ضرر دریافت می کنید. مثلا اگر در یک ماه 100 لات معامله کنید 1400 دلار بونس به حساب شما واریز خواهد شد. دقت کنید این مقدار قابل برداشت نیست و فقط در ضررها از شما محافظت می کند.

    کشبک در بروکر آمارکتس

    مشتریان VIP: اگر حداقل 20 هزار دلار حساب معاملاتی خود را شارژ کنید، مشتری ویژه یا VIP محسوب می شوید. مشتریان VIP از این امتیازات برخوردار می شوند:

    1. بونس های معاملاتی بیشتر
    2. افزایش سطح برنامه کشبک
    3. پردازش سریعتر درخواست های برداشت
    4. تا 30 درصد کاهش سواپ
    5. VPS رایگان
    6. تحلیل های پیشرفته

    خوب تا اینجا اطلاعات عمومی در مورد بروکر AMarkets را بررسی کردیم. اینها اطلاعاتی است که در صورتی که قصد کار با این بروکر را داشته باشید نیاز است بدانید. حال زمان ثبت نام در بروکر آمارکتس و افتتاح حساب معاملاتی است. در ادامه روند این کار را به صورت گام به گام و تصویری آموزش خواهیم داد.

    بروکر آمارکتس از دید سایتهای معتبر خارجی

    بروکر آمارکتس از دید سایتهای معتبر خارجی

    خوب بعد از اینکه دیدگاه ما را نسبت به بروکر آمارکتس دانستید اجازه دهید نگاهی هم به سایت های معتبر خارجی بیندازیم. با توجه به اینکه این بروکر رگوله معتبر اروپایی ندارد خیلی در سایت های معتبر نیز به آن پرداخته نشده است. ما از بین این سایتها سه وبسایت TradersUnion ، MyFxBook و TrustPilot  را مورد بررسی قرار دادیم.

     

    TradersUnion :

    تریدرز یونیون با اینکه یک از وبسایت های قدیم و با سابقه است اما خیلی به ریویوهای آن نمیشه تکیه کرد. مثلا سرعت پردازش معاملات در آمارکتس رو 35 تا 50 میلی ثانیه اعلام کرده ولی ما حتی در سرورهای خارجی که تست کردیم خیلی بیشتر از این عدد بود. اما خوب اینگونه هم نیست که نظرات این وبسایت نامعتبر باشد. از اطلاعات TradersUnion می توان به عنوان تایید استفاده کرد. این سایت امتیاز 9.1 از 10 را به AMarkets داده است که جزئیات آن به صورت زیر است:

    1. کیفیت اجراز معاملات : 8.8
    2. ابزارهای شارژ حساب : 9.4
    3. سرعت انجام برداشت: 9.2
    4. پشتیبانی مشتریان : 9.0
    5. تنوع ابزارهای معاملاتی : 8.7
    6. پلتفرم معاملاتی : 9.5

    طبق بررسی تریدرز یونیون بیشترین کاربر این بروکر از ایران و چندین برابر سایر کشورهاست.

     

    MyFxBook :

    این وبسایت که  اولین شبکه اجتماعی تریدرهای فارکس با قابلیت اتصال از طریق حساب معاملاتی است به بروکر آمارکتس امتیاز 3.7 از 5 را داده است. امتیازدهی ها در این سایت توسط کاربران سایت myfxbook  بوده و به صورت زیر است:

    1. در پلتفرم معاملاتی امتیاز 3.7
    2. در اسپرد و کمیسیون و کیفیت اجرای معاملات امتیاز 3.6
    3. در پشتیبانی مشتریان ، شارژ و برداشت امتیاز 3.8
    4. در سایر موارد نیز امتیاز 3.7

     

    TrustPilot :

    این وبسایت یکی از معروفترین سایت های ریویو و بررسی توسط کاربران است. ریویوهای این سایت به بروکرهای فارکس منحصر نمی شود و هر سایتی که در اینترنت وجود دارد و با کاربر سر و کار دارد ممکن است در تراست پایلوت ریویو داشته باشد.

    در TrustPilot امتیازی که به بروکر AMarkets داده شده است 4.7 از 5 و از مجموع 819 ریویو کاربر می باشد.

    سیگنال و تحلیل اتوچارتیست در بروکر آمارکتس

    اگر مایلید از سیگنال و تحلیل دیگران استفاده کنید این قسمت را به دقت بخوانید. در بروکر آمارکتس این امکان برای شما فراهم شده تا از تحلیل ها و سیگنال های سایت معروف AutoChartist استفاده کنید. این تحلیل ها بر روی تعداد زیادی از نمادهای معاملاتی به صورت اتومات و با استفاده از ربات انجام می گیرد. بیش از 16 الگوی تحلیل تکنیکال را در تایم فریم های مختلف بررسی می کند و در اختیار کاربر قرار می دهد. دسترسی به این تحلیل ها به سه طریق امکان پذیر است.
    1- از داخل پنل کاربری بروکر ، منوی سرویس ها ، منوی سیگنال های معاملاتی
    2- از طریق وبسایت Auto Chartist
    3- با استفاده از اکسپرت مخصوص متاتریدر 4
    در روش اول شما می توانید تحلیل های مختلف را بر اساس نماد، تایم فریم و همچنین الگوی تحلیلی مد نظر خود داخل پنل کاربریتان ببینید. در روش دوم از مسیری که برای روش اول توضیح دادیم دکمه ورود به AutoChartist را می زنید تا مستقیما وارد پنل کاربر اتوچارتیست شوید. مزیتی که روش دوم نسبت به روش اول دارد این است که امکانات ، اطلاعات و همچنین فیلترهای بیشتری برای استفاده از تحلیل ها در اختیار دارید.
    اما روش سوم، ساده ترین روش برای تریدرهایی است که ازپلتفرم تحت ویندوز استفاده می کنند. شما به راحتی و با استفاده از اکسپرتی (ربات معامله گر) که برای این منظور طراحی شده است می توانید تحلیل ها را به طور مستقیم روی نمودار خود ببینید. کافی است که اکسپرت را از این لینک دانلود کنید و در متاتریدر خود نصب کنید.
    اگر نیاز به راهنمایی دارید می توانید از پشتیبان بروکر کمک بگیرید. تصویر زیر نمایی از متاتریدر 4 که اکسپرت اتوچارتیست روی آن فعال است را نشان می دهد.

    سیگنال های اتوچارتیست در بروکر آمارکتس

    شاخص کایمن در بروکر آمارکتس

    شاخص کایمن چیست؟ شاخصی که نسبت خریداران به فروشندگان را در یک نقطه و در تایم واقعی نشان می دهد. این شاخص عددی بین 0 تا 100 دارد. عدد 50 نقطه سر به سر خریداران و فروشندگان است. هر چه از 50 به سمت 100 پیش رویم درصد خریداران بیشتر و هرچه از 50 به سمت 0 برویم درصد فروشنده گان بیشتر است. از این شاخص می توان برای پیدا کردن نقاط اشباع خرید و اشباع فروش استفاده کرد.
    یکی از سرویس هایی که بروکر آمارکتس ارائه می دهد همین شاخص کایمن است. می توانید در ناحیه کاربری خود در سایت بروکر از منوی سرویس ها به منوی شاخص کاین بروید تا اطلاعات بیشتر را در این مورد ببینید.

    آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس و افتتاح حساب​

    خوشبختانه روند ثبت نام در ای مارکتس ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. با توجه به اینکه وبسایت آنها به زبان فارسی است به راحتی پرکردن چند فرم می توانید افتتاح حساب خود را انجام دهید. برای شروع کار و برای اینکه به وبسایت مخصوص مشتریان ایرانی منتقل شوید روی لینک زیر کلیک کنید.

    مرحله اول

    ساخت کابین شخصی آمارکتس

    بعد از کلیک روی لینک بالا به صفحه اصلی بروکر منتقل می شوید. در سمت چپ تصویر می توانید فرم زیر را ببینید.

    ثبت نام در بروکر آمارکتس؛ مرحله اول تکمیل فرم

    دقت کنید فرم فقط باید با حروف لاتین تکمیل شود. توضیحات فیلدها:

    1. نام خود را وارد کنید
    2. نام خانوادگی خود را وارد کنید
    3. آدرس ایمیل خود را بنویسید
    4. پرچم ایران را انتخاب کنید و شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کنید
    5. پلتفرم معاملاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
    6. در صورت تمایل این گزینه را کلیک کنید و کد 9VNER را برای استفاده از خدمات آتی ما بنویسید.
    7. به طور پیشفرض تیک قبول قوانین و مقررات خورده است. آنها را مطالعه کنید.
    8. روی دکمه ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.

    بعد از کلیک، پیغامی شبیه تصویر زیر که حاوی شماره حساب شما از نوع استاندارد و کلمه عبور آن است خواهید دید.

    دریافت اطلاعات حساب متاتریدر

    همچنین همزمان برای شما 3 ایمیل از طرف بروکر ارسال می شود. ایمیل اول حاوی نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به کابین شخصی شما در آمارکت. ایمیل دوم شامل اطلاعات حساب معاملاتی شما و ایمیل سوم هم برای تایید ایمیل. برای ورود به کابین شخصی ایمیل با حاوی اطلاعات کابین شخصی را باز کنید. اطلاعاتی شبیه تصویر زیر را خواهید دید.

    ثبت نام در آمارکتس؛ اطلاعات کابین شخصی

    روی دکمه ورود به کابین شخصی کلیک کنید و با استفاده از آدرس ایمیل و کلمه عبوری که برای شما ارسال شده لاگین کنید.

    مرحله دوم

    ثبت نام، تایید آدرس ایمیل​​

    بعد از ورود به کابین شخص با پیغامی شبیه تصویر زیر مواجه خواهید شد.

    ثبت نام در آمارکتس؛ تایید آدرس ایمیل

    از شما خواسته می شود برای تکمیل ثبت نام در بروکر آمارکتس 3 مرحله ساده را انجام دهید. ابتدا تایید آدرس ایمیل. مانند تصویر روی گزینه تایید ایمیل کلیک کنید.

    مرحله دوم تایید ایمیل

    به ایمیلی که در ایتدای کار با عنوان تایید آدرس ایمیل برای شما ارسال شده بود مراجعه کنید و روی دکمه “تایید کنید” و یا لینک زیر آن کلیک کنید. با این کار آدرس ایمیل شما تایید می شود و پیغامی شبیه شکل زیر دریافت خواهید کرد. اگر ایمیل را دریافت نکردید می توانید دکمه “ایمیل را دوباره ارسال کن” را کلیک کنید.

    شروع روند تایید تلفن

    روی دکمه Confirm کلیک کنید تا به مرحله بعد برویم. در مرحله بعد باید شماره موبایل خود را تایید کنید.

    مرحله سوم

    تایید شماره موبایل

    بعد از تایید آدرس ایمیل و زدن دکمه Confirm به کابین شخصی منتقل می شوید. حالا با کلیک روی گزینه “تایید تلفن” به صفحه زیر بروید:

    ثبت نام در آمارکتس، تایید شماره موبایل

    در این قسمت اگر شماره موبایل شما صحیح است روی دکمه “تایید” کلیک کنید. در غیر اینصورت می توانید شماره جدیدی وارد کنید و شماره موبایل خود را تغییر دهید. با زدن دکمه تایید، کدی به موبایل شما پیامک می شود. آن کد را در کادر مشخص شده وارد کنید و دکمه “ارسال کد” را بزنید.

    تایید شماره موبایل مرحله دوم

    در صورتی که کد صحیح باشد به کابین شخصی خود منتقل می شوید و گزینه “تایید تلفن” تیک خواهد خورد.

    مرحله چهارم

    احراز هویت

    خب رسیدیم به مرحله احراز هویت. بعد از انجام این مرحله و تایید بروکر، ثبت نام شما در بروکر آمارکتس تکمیل خواهد شد. روی گزینه “تایید هویت” کلیک کنید.

    ثبت نام در آمارکتس، مرحله اول احراز هویت

    با صفحه ای شبیه شکل زیر مواجه خواهید شد. در این صفحه کافی است تصویر کارت شناسایی و کارت بانکی خود را آپلود کنید. برای مدرک شناسایی می توانید از کارت ملی، پاسپورت، گواهینامه و شناسنامه استفاده کنید.

    ثبت نام در آمارکتس، مرحله دوم احراز هویت

    توضیحات فیلدهایی که باید پر شوند:

    1. نام کوچک شما
    2. نام خانوادگی شما
    3. تاریخ تولد به میلادی (برای تبدیل می توانید از bahesab.ir استفاده کنید)
    4. شماره ملی شما
    5. تاریخ صدور گذرنامه و برای سایر موارد تاریخ تولد خود به میلادی را وارد کنید
    6. جنسیت شما
    7. روی کادر کلیک کنید و تصویر کارت شناسایی خود را انتخاب کنید

    حالا کافی است روی دکمه “ارائه فایل و مدارک” زیر کادر نارنجی کلیک کنید. درصورت عدم بروز خطا با پیغامی مبنی بر دست بررسی بودن مدارک مواجه خواهید شد.

    8. روی کادر نارنجی کلیک کنید و تصویر کارت بانکی خود را بارگذاری کنید. سپس روی دکمه “ارائه فایل و مدارک” کلیک کنید.

    مدارک شما معمولا ظرف مدت 24 ساعت بررسی و تایید خواهند شد. پس از تایید مدارک برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد. نکته متفاوتی که در آمارکتس وجود دارد این است که برای احراز هویت نیازی به ارائه مدرک محل سکونت ندارید. با توجه به اینکه اکثر دوستان در تهیه این مدرک مشکل دارند این کار بروکر کمک خوبی به این گروه از کاربران است.

    تبریک می گوییم. ثبت نام شما در بروکر آمارکتس با موفقیت انجام شد.

    حالا شما یک حساب از نوع استاندارد نیز دارید. در صورت نیاز به افتتاح حساب از انواع دیگر، می توانید از داخل کابین شخصی خود اقدام کنید.

    شارژ ریالی بروکر آمارکتس

    در مرحله قبل افتتاح حساب در بروکر آمارکتس را گام به گام انجام دادیم. حتما شما هم اگر مراحل را طی کرده باشید الان یک حساب وریفای شده در ای مارکت دارید. حالا نوبت میرسد به شارژ حساب!
    اگر حساب وبمانی و یا پرفکت مانی دارید می توانید از این دو استفاده کنید. طبیعتا باید کار با این دو حساب را نیز بدانید، پس توضیح اضافه نمی دهیم. برای دوستانی که از قبل حساب در پرفکتمانی یا وبمانی ندارند خیلی این دو مورد را توصیه نمی کنیم، به این دلیل که هم ممکن است هزینه های شما را بالا ببرد و هم اینکه ممکن است به مشکل تحریم یا فیلتر شدن بخورید.
    ما در ادامه شارژ ریالی را توضیح می دهیم.

    شارژ ریالی آمارکتس از طریق صرافی IrPay

    یکی از گزینه های راحت برای شارژ ریالی حساب آمارکتس استفاده از صرافی IrPay هست. این صرافی مورد تایید خود بروکر ای مارکتس هست و چندین سال در زمینه شارژ و برداشت بروکرهای مختلف سابقه دارد.

    روال کار به این صورت است:

    1. نرخ لحظه ای دلار را روی سایت چک کنید
    2. تعداد دلاری که نیاز دارید را ثبت کنید.
    3. به درگاه بانکی منتقل شوید و معادل ریالی را پرداخت کنید.
    4. کدشارژ حساب را از پشتیبانی IrPay دریافت کنید و حساب خود را شارژ کنید.

    همین!

    در ادامه مراحل را به صورت تصویری توضیح می دهیم. طبیعتا ابتدا باید در صرافی IrPay ثبت نام کرده باشید و احراز هویت شده باشید. برای این کار روی لینک زیر کلیک کنید.

    مرحله اول شارژ ریالی

    ابتدا وارد سایت IrPay.Pro شوید و مطابق شکل زیر بروکر آمارکتس را پیدا کنید. نرخ خرید و فروش را می بینید. روی دکمه خرید کلیک کنید

    مرحله اول شارژ ریالی حساب بروکر آمارکتس

    با کلیک روی دکمه خرید در صورتی که در سایت لاگین باشید به صفحه ثبت سفارش خرید منتقل خواهید شد. در غیر اینصورت سایت از شما می خواهد که نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

    مرحله دوم، ثبت سفارش خرید

    حالا شما با فرمی شبیه فرم زیر مواجه خواهید شد. اطلاعات خواسته شده را به ترتیبی که در ادامه توضیح می دهیم وارد کنید.

    توجه: بهتر است در کل پروسه خرید فیلترشکن و پراکسی شما خاموش باشد.

    مرحله دوم شارژ ریالی

    فرم ساده و بدون پیچیدگی است:

    1. شماره کیف پول خود در آمارکتس را وارد کنید.
    2. تعداد دلار مورد نظر خود را وارد کنید.
    3. در صورتی که کد تخفیف دارید در این فیلد وارد کنید.
    4. تیک قبول قوانین و مقررات را بزنید
    5. روی دکمه ورود به درگاه کلیک کنید.

    در مورد کد تخفیف لازم است بدانید که با هر بار خرید از IrPay مقداری امتیاز به شما تعلق می گیرد. بعد از رسیدن به تعداد امتیاز مشخص شده در منوی کد تخفیف شما می توانید در هر لحظه برای خود کد تخفیف ایجاد کنید. دقت داشته باشید که کد تخفیف یکبار مصرف است و در هیچ جایی ذخیره نمی شود، پس به دقت آن را کپی کنید.

    با زدن دکمه ورود به درگاه، شما به درگاه بانکی منتقل می شوید و می توانید با هر یک از کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت را انجام دهید. پس از پرداخت با موفقیت و بازگشت به سایت IrPay با پیغام زیر مواجه خواهید شد.

    ظرف چند دقیقه سفارش شما تایید خواهد شد و برای شما کد شارژ صادر خواهد شد. کد شارژ برای شما ایمیل خواهد شد و همزمان در قسمت اطلاعیه های سایت نیز قابل دسترسی است. اگر ایمیل به پوشه اسپم رفته بود دکمه اسپم نیست را بزنید تا در آینده به پوشه اصلی شما ارسال گردد. اگر با مشکلی مواجه شدید می توانید از طریق چت آنلاین سایت و یا پشتیبانی تلگرام با همکاران ما در میان بگذارید.

    نحوه شارژ کد ACard

    کدی که در اختیار شما قرار می گیرد با نام ACard شناخته می شود. این کد مخصوص بروکر آمارکتس است. در ادامه نحوه شارژ این کد را در ناحیه کاربری ای مارکتس خواهید دید. فرمت کد به این شکل است:

    D3UP-RKT4-HAEC

    ابتدا وارد ناحیه کاربری خود در آ مارکت شوید.
    سپس از منوی کناری روی منوی واریز و برداشت و سپس واریز جدید کلیک کنید. اگر با موبایل هستید ابتدا روی چهار _ روی هم در بالای صفحه کلیک کنید. سپس از منوی واریز و برداشت ، واریز جدید را انتخاب کنید.

    به صفحه زیر منتقل خواهید شد.

    مرحله آخر شارژ ریالی حساب بروکر آمارکتس
    1. حسابی که قصد شارژ آن را دارید انتخاب کنید.
    2. گزینه ACARD را انتخاب کنید
    3. کد ACARD ی که دریافت کردید را عینا اینجا درج کنید.
    4. مبلغ دقیق دلاری کد را وارد کنید.
    5. دکمه “واریز وجه” را کلیک کنید. 


    با زدن این دکمه ظرف چند دقیقه حساب شما شارژ خواهد شد.

    آموزش برداشت از حساب آمارکتس

    خوب حالا بعد از انجام معاملات موفق و کسب سود قصد دارید مقداری از موجودی خود را برداشت کنید. نحوه برداشت را در ادامه توضیح می دهیم. دقت داشته باشید که در پروسه برداشت از آمارکتس نیاز نیست کاری در صرافی IrPay انجام دهید.

    ابتدا وارد ناحیه کاربری آمارکتس خود شوید.

    نحوه برداشت از آمارکتس

    سپس مانند تصویر بالا مراحل زیر را انجام دهید:

    1. روی منوی “واریز و برداشت” کلیک کنید
    2. سپس روی گزینه “برداشت جدید” کلیک کنید
    3. حسابی که قصد برداشت از آن را دارید انتخاب کنید
    4. گزینه ACARD را انتخاب کنید
    5. مقدار دلاری که مایلید برداشت کنید را وارد کنید
    6. روی دکمه برداشت کلیک کنید
    مرحله دوم برداشت از آمارکتس

    در پنجره جدید پیغامی مانند تصویر بالا ظاهر خواهد شد که مقدار کمیسیون برداشت را نشان می دهد. بردای برداشت ریالی کارمزد صفر است.

    روی دکمه “بعدی” کلیک کنید

    در پنجره جدید فرمی ظاهر می شود که باید اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید.

    مانند تصویر بالا شماره کارت بانکی ، شماره شبای حساب بانکی و نام و نام خانوادگی صاحب حساب را وارد کنید. نام صاحب حساب بانکی باید با صاحب حساب آمارکتس یکی باشد.

    بعد از ثبت یکبار این اطلاعات، این اطلاعات ذخیره شده و در دفعات بعد می توانید از آنها بدون نیاز به ثبت مجدد استفاده کنید.

    روی دکمه “بعدی” کلیک کنید.

    درخواست برداشت شما ثبت می شود و به بخش مالی ای مارکتس ارسال می گردد. ظرف مدت چند ساعت تا 24 ساعت ریال به حساب شما واریز خواهد شد.

    خوب سعی کردیم اطلاعات کاربردی در مورد بروکر آمارکتس رو در اختیار شما بگذاریم.

    معاملاتی پر سود را برای شما آرزو می کنیم.

    سوالات و نظرات خود را در کامنت ها با ما مطرح کنید.

    پیروز باشید.

    برای ورود به سایت اصلی آمارکتس مخصوص کاربران ایرانی و بدون نیاز به فیلترشکن لینک زیر را کلیک کنید.

    لینک مخصوص کاربران ایرانی بدون نیاز به فیلترشکن

    کمیسیون مالی به شکایت هر یک از مشتریان آمارکتس رسیدگی کرده و پرداخت غرامت به مشتری را تا سقف 20،000 یورو در هر شکایت، ضمانت کرده است.

    بروکر آمارکتس یا همان ای مارکتس حدود 13 سال سابقه دارد و چند سالی است که در ایران فعالیت قویی را شروع کرده است. گردش مالی این بروکر در ایران روز به روز بیشتر می شود و شکایت خاصی گزارش نشده است.

    بروکر آمارکتس در سال 2007 میلادی تاسیس شد. دفتر این کارگزاری در جزیره سنت وینسنت ثبت شده و در کشورهای روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، قبرس، ارمنسان، تایلند، آفریقای جنوبی و چندین کشور دیگر دارای نمایندگی است.

    آمارکتس در FSA سنت وینسنت به شماره 22567 IBC 2015 ثبت شده و همچنین تحت رگولاتوری Financial Commission که یک نهاد رگولاتوری مستقل است نیز قرار دارد.

    ای مارکتس یا همان آمارکتس خودمان 3 نوع حساب مختلف ارائه می دهد.

    1. حساب با اسپرد ثابت
    2. حساب استاندارد
    3. حساب ECN

    حداقل واریز اولیه برای حساب اسپرد ثابت و استاندارد 100 دلار است.

    یکی از مزیت های بروکر آمارکتس نسبت به سایر بروکرها همین حساب اسلامی آن است. به ندرت می توانید بروکری را پیدا کنید که حساب اسلامی بدون محدودیت زمانی و بدون کمیسیون اضافه ارائه دهد.

    هم متاتریدر 4 و هم متاتریدر 5 ارائه شده است. هر دو پلتفرم برای کاربران ویندوز، اندروید، ios و تحت وب ارائه شده اند.

    ثبت نام و افتتاح حساب در این بروکر در چهار مرحله ساده قابل انجام است. برای شروع ثبت نام از این لینک استفاده کنید.

    کاربران حداقل به 3-4 اسم این بروکر را صدا می زنند. بروکر آمارکتس ، بروکر ای مارکتس، بروکر آمارکت یا بروکر ای مارکت. هرچند که صحیحش بروکر ای مارکتس هست ولی بین کاربران ایرانی آمارکتس معروف تر هست.

    4.4/5 - (55 امتیاز)
    https://irtrader.net/?p=2652
    اشتراک گذاری:
    واتساپتوییترفیسبوک
    سید محمد تبادکانی
    حدود 15 سال است که در بازار فارکس فعالیت دارم و درآمد اول من هست. معامله گری در فارکس یکی از شغلهای پر ریسک و پر خطر هست که بدون علم و دانش فقط یک قمار سراسر ضرر خواهد بود.
    مطالب بیشتر
    برچسب ها:

    نظرات

    192 نظر در مورد بروکر آمارکتس ❤️ AMarkets ❤️ لینک ورود به سایت اصلی امارکتس و دریافت بونوس

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام جناب حسینی
      آیا این مطلب درسته که بروکرها با نیوزتریدینگ مشکل دارن و در هنگام اخبار مهم معمولا سرورها دچار اختلال میشن و دستور اجرای معاملات به کندی شکل میگیره؟؟؟

      40

      1. سلام دوست گرامی،
        به طور کلی ترید در زمان خبر مشکلات خاص خودش رو داره هم از این جهت که حجم سفارشات بالا میره و فشار رو سرور بروکرها زیاد میشه و هم از این جهت که نقدینگی کم میشه و اسلیپیج به وجود میاد. این مساله در مورد بروکرهای درستکار هست. اونهایی که ضرر مشتری سودشون هست که دیگه تکلیفشون مشخصه.

        5

        1. سلام قربان
          شما خودتون با کدوم بروکر ترید میکنید که فیلتر نیستش؟
          فیلترینگ اذیت میکنه تو لپ‌تاپ.
          من الان میخوام وارد هر بروکزی میشم برای ثبث نان فیلتره متاتریدر هم فیلتر هستش متاسفانه. کار نمیکنه.
          آیا پیشنهادی دارید. ممنون.

          4

          1. سلام دوست گرامی،
            متاسفانه این مشکل رو ما هم داریم. اگر قصد فعالیت جدی در این بازار رو دارید مجبور هستید از V P N استفاده کنید. البته نیازی به آی پی ثابت نیست.

            3

    2. سلام جناب حسینی
      دراین روزها خبرهای شنیده میشه مبنی برقطع دسترسی کامل نسبت به دامنه های(com.) یعنی امکان داره که این مساله به گونه ای باشه که حتی باقندشکن هم نتونیم به سایت بروکرها دسترسی پیدا کنیم .واگرفرض بر انجام شدن این موضوع بگیریم .پس بروکرها که اکثرا هم دامنه هاشون فیلتر است براحتی میتونن مارودرواریز وبرداشت دچارمشکل کنن وتا مدتی دسترسی به حسابمون نداشته باشیم.شرایط روبا احتمالات پیش رو شما چطوری پیش بینی می کنید؟
      ممنون ازپاسخگویی شما

      6

      1. سلام دوست گرامی،
        خبری که شما به اون اشاره دارید تا جایی که ما در جریان هستیم مربوط به درگاه های پرداخت هست و شامل تمام سایت ها نمیشه. دلیل اون هم خارجی هست یعنی احتمال این وجود داره که آمریکا پرداخت یارها رو تحریم کنه و در نتیجه دامنه دات کام اونها هم مسدود بشه. برای بروکرها تا زمانی که دسترسی به نت بین المللی وجود داره مشکلی نیست.

        3

    3. سلام جناب حسینی عزیز . مدتی هست لینک داشبورد آمارکتس انگار اصلا وجود نداره چه با وی پی ان چه بدون وی پی ان . از پشتیبانشون هم پرسیدم اونم نمیدونست !!! یه لینک بهم داد گفت ببین این کار میکنه یا نه !!! اگر راه های ارتباط و داشبورد عوض شده زحمت شما … بروز رسانی کنید لینکها رو . دارم به این نتیجه میرسم باهاش کار نکنم .

      3

      1. سلام دوست گرامی،
        من تست کردم مشکلی نبود. از این لینک هم می تونید استفاده کنید:
        auth.amarkets.dev/sign_in

        3

    4. سلام. وقت بخیر.
      با افتخار، من تازه ترین فارغ التحصیل مدرسه فارکس شما هستم.
      در مورد بروکر تصمیم گرفتم Amarkets رو انتخاب کنم…
      حالا سوالم اینه وقتی از vpn استفاده کنم برای ثبت نام و غیره، اگه IP ثابت نباشه به مشکل میخورم یا نه؟

      3

      1. سلام دوست گرامی،
        خوشحالیم که بتونیم کمکتون کنیم.
        نه در بروکرهای فارکسی که با ایران کار می کنند هیچ نیازی به آی پی ثابت نیست. چه برای افتتاح حساب و چه برای ترید.

        4

    5. سلام و روز بخیر دوستان من با آمارکتس 3 ماه کار کردم بعضی اوقات تا 200 پیپ فاصله باز میکنه نقره /دلار . ضمنا در یک معامله طلا من استاپ گذاشته بودم ولی از استاپ من شاید حدود 200 پیپ پایین تر بسته شده بود و در جواب پشتیبانی : بابت گپ بازار است . پشتیبانی فقط تلگرام. بارها بارها قرار شد بررسی کنند جواب بدن سه روز طول میکشید یه جواب درست بهت بدن
      . بونوس برای من وجود نداشت حساب ecn باز کردم اولین بار 200 دلار به دنباله اون 300 دلار – 500 – 200 -100 حدود 1100 دلار شارژ کردم اما بونوس واریز نشد . یه معامله گر همیشه علاقه منده که مدام پول در بیاره اما نهایتا هفت خان رستمه ضمنا با تریدر حرفه ای حتما درک میکنن توی این کار تا معامله گر موفقی بشی باید این روزهای سخت رو هم تجربه کنید اما شکست چقدر روی شما تاثیر میذاره که گاهی اوقات کارگزارتم از تو بزنه به سود خودش فکر کنه هر چی باشه ما با هم همکاریم موفقیت من برای توام هست . دوستان این تجربه من از این بروکر بد یا خوب کم کاری چه کسی نظر من رو تغییر داده . . . شما توجه کنید به این نکات
      موفق باشید . در معاملات خود صبورانه رفتار کنید.

      37

      1. سلام دوست گرامی،
        متاسفیم بابت مشکلاتی که برای شما رخ داده. البته نکته ای رو باید به شما و همه دوستان گوشزد کنم. هر چند که در مورد شخص شما نمیدونیم که دقیقا چه اتفاقی افتاده ولی به طور کلی باید همه تریدرها بدونند که استاپ لاس در نوسانات شدید بازار خیلی فایده ای نداره. اگر یک خبر اقتصادی منتشر بشه و در لحظه نوسانات شدید رخ بده تقریبا هیچ بروکری استاپ لاس شما رو در نقطه ای که تعیین کردید اجرا نمی کنه. به همین دلیل خیلی از دوستان حواسشون هست تا اخبار روزانه رو به طور مداوم چک کنند و در تایم خبرهای مهم ترید نکنند.

        3

    6. سلام وقت بخیرمن کامپیوترم خراب شدبردم درستش کردم همه ی اطلاعاتم پاک شدالان چیکارکنم تادوباره امارکتس ونصب کنم باهمون حساب ممنون میشم راهنمایی کنید

      58

      1. سلام دوست گرامی،
        پلتفرم آمارکتس رو از سایتش دریافت کنید. اطلاعات حسابتون یعنی شماره حساب و پسوردتون رو هم می تونید در ایمیلتون پیدا کنید.

        2

    7. ببخشید درمورد کاربرد این پرفکت مانی اینا ی توضیح مختصر میتونید بدید؟
      راهی هست که دلار رو هم مثل تتر تو حسابمون داشته باشیم؟ مثلا سودایی که از فارکس میکنیم رو نه بصورت ریالی، بصورت دلاری ذخیره کنیم؟
      بعد مثلا بتونیم از سایتای خارجی خرید انجام بدیم

      4

      1. سلام دوست گرامی،
        پرفکتمانی یک سیستم مالی هست تقریبا مثل تتر با این تفاوت که بر بستر بلاکچین نیست. می توانید برای نگهداری دلار الکترونیکتون ازش استفاده کنید ولی خیلی جایی برای خرید با اون پیدا نمی کنید. اکثرا در بروکرهای فارکس استفاده می شه. اگر تتر دارید با همون تتر کار کنید شاید بهتر باشه.

        3

    8. سلام
      میخواستم بپرسم جریان تماسهای پشتیبانی این بروکر ی مسئله عادی هست؟
      مثلا از حساب بپرسه بگه قصدی دارید برای افزایش مقدار حسابتون و کی میخواید و ازین حرفا؟
      نکنه بعدا پرداخت نکنن؟؟ برا شما هم تماس میگیرن؟

      2

      1. سلام دوست گرامی،
        بله طبیعی هست. معمولا همه بروکرها به جهت بازاریابی بعد از ثبت نام مشتری باهش تماس می گیرند. منتها تماس های آمارکتس یکمقدار بیشتر از معمول و کمی هم غیر حرفه ای هست ولی در کل مشکلی نیست.

        2

        1. آره من هم متوجهش شدم غیرضروری هست، آدم یاد پشتیبانهای کانون ق*ل*م چی میفته که هیچ تاثیری هم نداشتن

          1

    9. سلام و تشکر بابت اطلاعات مفیدی که در اختیار خوانندگان قرار میدید
      میتونید بروکری که برای اسکلپ روی XAUUSD مناسب باشه معرفی کنید؟
      سپاس از پاسختان

      59

    10. یا تجربه ای که از آمارکتس دارم بهتون میگم به هیچ وجه تو این بروکر فعالیت نکنید
      اختلاف واریز و برداشت دقیقا دو برابر چیزیه که اعلام میکنن
      اسلیپیج و کندل سازی وحشتناک ، استاپ زنی متعدد و اسپرد بالا و رگوله نامعتبر
      گزینه های خیلی بهتری از این آمارکتس مارکت میکر وجود داره

      1

    1 4 5 6