خلاصه: معاملات فیبوناچی

2301 بازدید
ابزار فارکس - فیبوناچی

بیایید آنچه را که درباره معاملات فیبوناچی آموختیم مرور کنیم. سطوح کلیدی فیبوناچی اصلاحی که باید تحت نظر داشت عبارتند از: 23.6٪ ، 38.2٪ ، 50.0٪ ، 61.8٪ و 76.4درصد. سطح هایی که به نظر می رسد بیشترین وزن را دارند 38.2درصد ، 50.0٪ و 61.8٪ هستند که عموما به عنوان تنظیمات پیش فرض در اکثر نرم افزارهای تکنیکال فارکس وجود دارند.

فیبوناچی 1

به یاد داشته باشید که معامله گران فارکس سطوح اصلاحی فیبوناچی را به عنوان مناطق حمایت و مقاومت احتمالی در نظر می گیرند. و از آنجا که بسیاری از معامله گران فارکس این سطوح را شدیدا تحت نظر دارند ، این سطوح حمایت و مقاومت ممکن است خود به خود عمل کنند.

مشابه با این سطوح اصلاح ، سطوح فیبوناچی گسترشی عبارتند از: 38.2٪ ، 50.0٪ ، 61.8٪ ، و همچنین 100درصد ، 138.2٪ و 161.8٪ به عنوان سطوح گسترشی یا اکستنشن. معامله گران از سطوح فیبوناچی گسترشی به عنوان مناطق حمایت و مقاومت احتمالی برای تعیین حد سود استفاده می کنند.

با این حال ، از آنجا که بسیاری از معامله گران فارکس این سطوح را مشاهده می کنند و برای کسب سود سفارش خرید و فروش قرار می دهند ، این سطوح به دلیل انتظارات تعداد زیادی از معامله گران ، غالباً می توانند به انتهای حرکت روند تبدیل شوند.

برای استفاده از سطوح فیبوناچی در نمودارهای خود ، باید نقاط کف نوسان (سووینگ کف) و سقف نوسان (سووینگ سقف) را شناسایی کنید. سووینگ سقف کندلی است که حداقل دو سقف پایین تر در سمت چپ و راست خود داشته باشد. سووینگ کف کندلی است که حداقل دو کف بالاتر در سمت چپ و راست خود دارد.

در صورت استفاده از ابزارهای فیبوناچی ، و در صورت استفاده ترکیبی آنها با سایر سطوح حمایت و مقاومت ، خطوط روند و الگوهای کندلی (جهت تعیین نقاط ورود و حد ضرر) ، احتمال موفقیت در معاملات فارکس می تواند افزایش یابد.

همچنین اگر می خواهید در زمینه فیبوناچی بیشتر مطالعه کنید، می توانید به کتاب های جامعی که در خصوص تحلیل های فیبوناچی در بازار موجود هستند رجوع کنید. ما در آینده استراتژی های معاملاتی برا اساس فیبوناچی معرفی خواهیم کرد.

دیگر مقلات ما

الپاری

روبو فارکس

امارکتس

ارانته

فیبوگروپ

فارکس فکتوری

4.9/5 - (30 امتیاز)
https://irtrader.net/?p=2207
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک
سید محمد تبادکانی
حدود 15 سال است که در بازار فارکس فعالیت دارم و درآمد اول من هست. معامله گری در فارکس یکی از شغلهای پر ریسک و پر خطر هست که بدون علم و دانش فقط یک قمار سراسر ضرر خواهد بود.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

4 نظر در مورد خلاصه: معاملات فیبوناچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام دوست گرامی،
      کتاب معامله با ابزار فیبوناتچی اثر کارولین بوردون انتشارات آراد کتاب

      20

  1. یک سوال برام پیش اومده
    به فرض من نقاط فیبوناچی رو پیدا کردم و نمودار بین نقاط در حال نوسان بود خب تا کی این نوسانات از نقاط فیبوناچی پیروی خواهند کرد؟ منظورم این است که فیبوناچی تا چند ساعت یا چند روز بعد از شروع شدنش ادامه پیدا خواهد کرد؟

    14

    1. سلام دوست گرامی،
      خطوط فیبوناچی مثل خطوط حمایت و مقاومت عمل می کنند. خطوط حمایت و مقاومت تا زمانی که شکسته نشند معتبر هستند.

      37

رتبه بندی بهترین بروکرهای فارکس در سال 1402